Internet pomocny dla małych i średnich firm
Ponad 26% przedsiębiorców z małych i średnich firm, odwiedzających witryny internetowe urzędów miast i gmin, szuka na nich informacji gospodarczych m.in. o przetargach - wynika z badań I-Metrii.
20.05.2002 | aktual.: 22.06.2002 14:29
Według przeprowadzonego przez firmę badawczą I-Mertia badania "eObywatel", przedsiębiorcy jako główną przyczynę odwiedzin takich witryn najczęściej wskazują chęć zasięgnięcia informacji o charakterze gospodarczym.
Najczęściej poszukiwane są tam dane na temat przetargów, ogólnego profilu gospodarczego miasta, konkretnych firm oraz innych szczegółowych kwestii o charakterze gospodarczym, często dotyczących branży przedsiębiorcy.
Badanie I-Metrii wykazało, że ponad połowa (53%) małych i średnich przedsiębiorstw odwiedza strony swoich urzędów miast "od czasu do czasu" albo "tylko raz".
I-Metria badanie "eObywatel" przeprowadziła w marcu i kwietniu 2002 roku, na próbach losowych obejmujących przedsiębiorstwa zatrudniające do 50 pracowników. (reb)