HP: Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw
Tak brzmi hasło nowej kampanii reklamowej firmy Hewlett-Packard,
która wspiera sprzedaż laserowych urządzeń drukujących.
09.10.2007 08:00
Hasło przygotowanej lokalnie przez agencję reklamową Publicis kreacji brzmi: "Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw. Nawet po godzinach!". Przekaz kierowany jest do właścicieli małych i średnich firm.
W kreacji widzimy drukarkę HP LaserJet P3005 w pełnej gotowości, która drukuje o każdej porze, szybko - z prędkością 33 stron na minutę i niezawodnie, tworząc przy tym efektowne dokumenty o rozdzielczości 1200 dpi. "Jeśli chcesz wybrać urządzenie doskonale dopasowane do Twojego biznesu wybierz HP" - zachęca reklama prasowa.
Kampania reklamowa HP obejmie prasę: m.in. Rzeczpospolita, Newsweek, Forum, PC World Komputer, Next, Forbes, Gazeta Wyborcza. Formy internetowe będzie można zobaczyć m.in. na następujących portalach: Onet.pl (dział Firma oraz Internet i Komputery), Gadu-Gadu.pl, Gazeta.pl (dział Gospodarka).
Media zaplanował i kupił dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital - departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.
Kampania potrwa od 8 października 2007 do 31 stycznia 2008 roku.
Kampania - Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw. Nawet po godzinach!
Klient: HP
Przedstawiciel klienta:
Katarzyna Mirowska - Commercial Market Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Dagmara Gadomska - Account Supervisor
Olga Pilarczyk - Account Executive
Kreacja:
Albina Horbaczewska - Art Director
Małgorzata Wójcicka - Art Director
Konrad Mędrzecki - Copywriter
Produkcja:
Robert Marciniak - Production Manager
Dom mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital
Początek kampanii: 8 października 2007 r.