Heyah: nie ma czasu na spanie
Heyah wprowadza usługę "Pakiet Całodobowy", dzięki której klienci
otrzymają 240 minut rozmów do Heyah do wykorzystania w godzinach
21.00 - 9.00 lub możliwość wysyłania do 7200 SMSów w godzinach 9.00
- 21.00 do Heyah w ramach tygodniowej zryczałtowanej opłaty 5,90
złotych.
Z usługi będzie mógł skorzystać każdy użytkownik Heyah posiadający dodatni stan konta umożliwiający pobranie opłaty za aktywację usługi.
Użytkownik otrzyma SMS potwierdzający włączenie usługi, a z konta zostanie pobrana automatycznie opłata za aktywację tygodniowego "Pakietu Całodobowego" w kwocie 5,90 zł brutto. Usługa jest ważna przez 7 pełnych dni od momentu potwierdzenia aktywacji. Kolejny Pakiet można kupić po upływie ostatniego dnia obowiązywania poprzedniego Pakietu. W każdej chwili użytkownik może również sprawdzić stan wykorzystanych SMS-ów i minut poprzez wysłanie kodu ekspresowego 1055#.
Nowa kampania Heyah
Heyah rozpoczyna kampanię promującą najnowszą ofertę. Reklama pojawi się na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w TV - w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, Polsat, TVN, MTV, Vh1, Viva). Emisja spotów reklamowych rozpocznie się w dniu uruchomienia oferty. Kampania ATL zostanie wparta działaniami w Internecie.
Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine i domu mediowego Optimum Media OMD.
Usługę można aktywować:
Wysyłając Kod Ekspresowy 1155#
Poprzez internetowy serwis "Samoobsługa" dostępny na www.heyah.pl
Automatycznie, przez IVR, łącząc się z numerem 2222 z Heyah
Kontaktując się z Biurem Obsługi Użytkownika Heyah pod numerem (+48) 888002222 lub z telefonu Heyah: 2222