HealthWay świątecznie dla Geriavit Pharmaton
'Tym, których kochasz podaruj to, co najlepsze' - pod takim hasłem prowadzona jest akcja promująca sprzedaż Geriavit Pharmaton.
Za realizację materiałów promocyjnych odpowiedzialna jest agencja marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications. Działania potrwają do końca roku.
Akcja „Tym, których kochasz podaruj to, co najlepsze” ma na celu zachęcenie do kupna Geriavit Pharmaton jako prezentu na Boże Narodzenie i w ten sposób zwiększenie sprzedaży produktu w okresie przedświątecznym. Komunikacja skierowana jest głównie do mieszkańców dużych miast w wieku 40 – 60 lat, o ponadprzeciętnych dochodach na członka rodziny.
Działania prowadzone są w prasie, radiu oraz w aptekach. Na potrzeby akcji agencja HealthWay przygotowała ogłoszenia prasowe, materiały POS do punktów sprzedaży oraz 25-sekundowy spot radiowy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy McCann Universal.
Agencja HealthWay (wcześniej Peppermint Medical) realizuje projekt wskutek wygranego przetargu na roczną obsługę marki Geriavit Pharmaton.