Trwa ładowanie...
d3wo4u3
21-05-2006 23:39

Headlines tworzy dział Healthcare & Life

Headlines Brand & Corporate Communication, w związku z dynamicznym rozwojem, wyodrębniło ze swojej struktury dział Healthcare & Life.

d3wo4u3
d3wo4u3

Do sześcioosobowego zespołu Healthcare & Life dołączyła z początkiem maja Elżbieta Zawiślak, dotychczas związana z firmą Jatrejon. Swoje doświadczenie zdobyła realizując projekty poświęcone m.in. nowotworom, chorobom układu oddechowego oraz promowaniu zdrowia mężczyzn. W Headlines Healthcare & Life odpowiada za rozwój i kluczowe projekty we współpracy z sieciowym partnerem Porter Novelli.

Headlines w ostatnich latach zdobyło doświadczenie w branży farmaceutycznej i zdrowotnej. Sukcesem firmy były kampanie dotyczące antykoncepcji oraz menopauzy (dla Janssen-Cilag). "Antykoncepcja raz w tygodniu" została utytułowana najlepszą kampanią roku 2004, otrzymując nagrodę "Złotego Spinacza". Uznanie zdobył także dwuletni program profilaktyki zdrowotnej "Pamiętaj o Sercu" prowadzony na zlecenie Instytutu Kardiologii Ministerstwa Zdrowia oraz "Z cukrzycą można żyć normalnie!" dla firmy Novo Nordisk.

Kolejnym projektem z dziedziny profilaktyki zdrowia jest aktualnie realizowana kampania "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy".

Wśród Klientów Headlines Healthcare & Life są obecnie: MSD, Bayer, Janssen-Cilag, a także Polskie Towarzystwo ADHD.

d3wo4u3

Prezes Joanna Pruszyńska-Witkowska, pytana o źródła sukcesu firmy w promowaniu zdrowia powiedziała: "Headlines, opracowując strategię komunikowania, czerpie z całości swoich dotychczasowych doświadczeń, w tym także zdobytych przy obsłudze projektów z branży konsumenckiej. Staramy się tak rozłożyć akcenty, aby nie tracąc z pola widzenia istoty i wagi problemu, wzbudzić żywe zainteresowanie społeczeństwa, przychylność autorytetów medycznych i pozyskać partnerską współpracę mediów".

d3wo4u3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3wo4u3
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj