Headlines tworzy dział Healthcare & Life
Headlines Brand & Corporate Communication, w związku z dynamicznym rozwojem, wyodrębniło ze swojej struktury dział Healthcare & Life.
Do sześcioosobowego zespołu Healthcare & Life dołączyła z początkiem maja Elżbieta Zawiślak, dotychczas związana z firmą Jatrejon. Swoje doświadczenie zdobyła realizując projekty poświęcone m.in. nowotworom, chorobom układu oddechowego oraz promowaniu zdrowia mężczyzn. W Headlines Healthcare & Life odpowiada za rozwój i kluczowe projekty we współpracy z sieciowym partnerem Porter Novelli.
Headlines w ostatnich latach zdobyło doświadczenie w branży farmaceutycznej i zdrowotnej. Sukcesem firmy były kampanie dotyczące antykoncepcji oraz menopauzy (dla Janssen-Cilag). "Antykoncepcja raz w tygodniu" została utytułowana najlepszą kampanią roku 2004, otrzymując nagrodę "Złotego Spinacza". Uznanie zdobył także dwuletni program profilaktyki zdrowotnej "Pamiętaj o Sercu" prowadzony na zlecenie Instytutu Kardiologii Ministerstwa Zdrowia oraz "Z cukrzycą można żyć normalnie!" dla firmy Novo Nordisk.
Kolejnym projektem z dziedziny profilaktyki zdrowia jest aktualnie realizowana kampania "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy".
Wśród Klientów Headlines Healthcare & Life są obecnie: MSD, Bayer, Janssen-Cilag, a także Polskie Towarzystwo ADHD.
Prezes Joanna Pruszyńska-Witkowska, pytana o źródła sukcesu firmy w promowaniu zdrowia powiedziała: "Headlines, opracowując strategię komunikowania, czerpie z całości swoich dotychczasowych doświadczeń, w tym także zdobytych przy obsłudze projektów z branży konsumenckiej. Staramy się tak rozłożyć akcenty, aby nie tracąc z pola widzenia istoty i wagi problemu, wzbudzić żywe zainteresowanie społeczeństwa, przychylność autorytetów medycznych i pozyskać partnerską współpracę mediów".