Gry popularniejsze od wideo online i serwisów społecznościowych
Gry online są w USA popularniejsze od takich serwisów jak YouTube i
MySpace - wynika z badania firmy Parks Associates.
20.08.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W swoim raporcie pod nazwą 'Casual Gaming Market Update', Parks Associates podaje, że 34 procent dorosłych amerykańskich internautów przynajmniej raz w tygodniu gra w internetowe gry.
Tymczasem wideo online każdego tygodnia ogląda 29 procent, a serwisy społecznościowe odwiedza 19 procent dorosłych Amerykanów korzystających z Internetu.
Z badania Parks Associates wynika, że gry online zanotowały w ciągu minionych dwunastu miesięcy 79-procentowy wzrost popularności. Pomimo że internetowe klipy wideo są jak na razie w tyle za grami, to zanotowały one w tym samym okresie wyższy wzrost popularności - 129 procent. Można się więc spodziewać, że w niedalekiej przyszłości to wideo online będzie ulubioną rozrywką w sieci.