Euro 2020. Tyskie postawi Hiszpanom piwo. Jest jeden warunek
- Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku - animacja reklamowa Tyskiego z tym hasłem pojawiła się w piątek wieczorem i będzie wyświetlana także w sobotę na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią.
19.06.2021 14:03
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Marka Tyskie stawia piwo, jeśli Polska wygra sobotni mecz. Animacja reklamowa "Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku" pojawiła się w piątek wieczorem na telebimie w Sewilli i będzie wyświetlana także w sobotę. To kolejny element promocyjny marki podczas meczu biało-czerwonych na Euro 2020.
Euro 2020. Tyskie motywuje reprezentacje Polski
Kompania Piwowarska animacją "Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku" motywuje reprezentację biało-czerwonych do wygranej po trudnym rozpoczęciu turnieju oraz zachęca Hiszpanów do przejścia na Ty.
- Zdecydowaliśmy się zaprosić kibiców hiszpańskich na piwo, w geście pojednania, po ewentualnej porażce. Takie działanie wpisuje się w kampanię "Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY". Chcielibyśmy móc zrealizować tę obietnicę i mam nadzieję, że nasza reprezentacja nam to umożliwi - powiedział o akcji Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.
Tyskie stawia na Polaków i przechodzi na Ty
Tyskie w ramach platformy Przejdźmy na TY chce łączyć pomimo różnic. Na początku tygodnia Tyskie hasłem „Największy polski poeta to Słowacki” zachęcało Słowaków do przejścia na TY przed meczem z reprezentacją Polski.
Tyskie stawia Hiszpanom piwo, jeśli Polska wygra mecz .
Z kolei w ubiegłym tygodniu kompania piwowarska poprosiła kibiców Irlandii o wsparcie Polaków w meczu ze Słowakami. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem: Grab a Tyskie beer and help us cheer! (pol. Złap Tyskie i pomóż nam kibicować), zachęcała Irlandczyków do dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się też w dzienniku Irish Daily Mirror.