Ekspansja Discovery Networks w Europie Środkowej


Discovery Networks Europe powoła z dniem 1 października Vlada
Tudosie na stanowisko Ad Sales Director w Rumunii. Firma
zdecydowała się także otworzyć biuro sprzedaży czasu reklamowego na
rynek rumuńskim w ramach lokalnych struktur firmy od 1 stycznia
2008 r.

24.09.2007 08:00

Tym samym, z końcem roku wygasa długotrwała i udana współpraca partnerska z Cable Direct - obecnym przedstawicielem spółki w zakresie sprzedaży czasu reklamowego w Rumunii - podano w komunikacie.

Na czele biura sprzedaży czasu reklamowego Discovery w Rumunii stanie Vlad Tudosie, który będzie raportował do Doroty Żurkowskiej-Bytner, Regional Ad Sales Director Central Europe. Vlad odpowiadał będzie za kontakty z klientami, poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży a także rozwój strategii standardowych, jak również kreatywnych i nowatorskich rozwiązań multimedialnych, przy wykorzystaniu oferty programowej, sponsoringu kanału, możliwości produkcyjnych dostosowanych do potrzeb klienta oraz możliwości włączenia komunikacji klienta do promocji pozaantenowej Discovery.

Katarzyna Kieli, VP, Country Manager Central Europe powiedziała: "Europa Środkowa jest jednym z najbardziej istotnych obszarów dla rozwoju Discovery Networks, a Rumunia, jako najszybciej rosnący rynek w regionie, ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu. Powołanie Vlada Tudosie na stanowisko Ad Sales Director w Rumunii oraz uruchomienie własnego działu sprzedaży czasu reklamowego jest dowodem naszego zaangażowania na rynku rumuńskim i dążenia do dalszej realizacji strategii opartej na lokalnym podejściu w całym regionie, na czym skorzystają zarówno widzowie, jaki i reklamodawcy".

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)