Ekskluzywna emisja reklam na antenie RMF FM
Broker FM wprowadził na rynek nową dla reklamodawców ofertę handlową, RMF Gold.
RMF Gold oferuje emisję maksymalnie dwóch reklam w jednym bloku. Inne bloki reklamowe są nadawane najwcześniej 12 minut przed i po emisji ekskluzywnego pasma reklamowego.
- Nowatorski blok reklamowy gwarantuje doskonałe pozycjonowanie reklamy poprzez alokację spotów w czasie największej słuchalności - tuż przed „Faktami RMF FM”, jak również wyłączność na markę z danej kategorii produktowej. Dodatkowo, Broker FM zapewnia niezwykle skuteczne dotarcie do odbiorców umieszczając większość emisji RMF Gold w paśmie Prime time - informuje Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM. Na potrzeby RMF Gold został stworzony specjalny jingiel, który wyróżni ekskluzywne pasmo reklamowe.
RMF Gold ma być odpowiedzią RMF FM na wciąż narastającą ilość reklamy w mediach, która wpływa negatywnie na zapamiętywanie marki.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
Listopad-styczeń 2007
Listopad-styczeń 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM
22,60%
21,00%
Radio Zet
19,40%
18,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia
13,50%
15,00%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia
5,90%
5,90%
Radio Maryja
2,00%
2,70%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia
0,70%
0,50%
Bis Polskie Radio
0,40%
0,40%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja
0,90%
0,70%
Radio Wawa
0,90%
1,10%
Radio TOK FM
0,80%
0,70%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]
8,40%
8,20%
Audytorium [17]
5,40%
5,50%
Grupa AGORA [28]
3,80%
3,80%
Grupa AD.POINT [11]
1,70%
1,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.