Egmont odświeża magazyn komputerowy CyberMycha
1 grudnia na rynku pojawi się odświeżony magazyn o grach
komputerowych 'CyberMycha'.
29.11.2007 08:00
Od numeru 12/07 wydawnictwo Egmont Polska zdecydowało się wprowadzić następujące zmiany w zawartości pisma:
- do każdego numeru zostanie dołączona płyta DVD (zamiast dotychczasowych 2 płyt CD) z trzema pełnymi wersjami gier oraz wieloma mini grami
- poszerzenie tematyki pisma o recenzje i prezentacje gier przeznaczonych dla starszych nastolatków - dzięki tej zmianie na łamach magazynu będą przedstawiane największe hity na rynku gier komputerowych, które dotychczas, z racji ograniczenia wieku grupy docelowej, nie były recenzowane.
Nowa "CyberMycha" ma być adresowana do chłopców w wieku 9-14 lat, którzy interesują się grami na PC i konsole przeznaczonymi również dla dorosłych odbiorców (np. Wiedźminem).
Konsekwencją wprowadzonych zmian będzie również:
- odświeżenie logotypu pisma - nowe logo jest dwuwersowe, bez postaci Mychy
- nowa szata graficzna okładki, kartonika i nadruku na płytę, spójna z bardziej dojrzałą tematyką miesięcznika.
Cena magazynu pozostaje bez zmian i wynosi 9,99 zł (Wirtualne Media)
.