ŚwiatDziesięć najbardziej irytujących sytuacji w pracy

Dziesięć najbardziej irytujących sytuacji w pracy

Co najbardziej irytuje nas w naszych kolegach w pracy? Z badań przeprowadzonych w Australii wynika, że najgorsze są denerwujące dzwonki telefonów komórkowych.

31.01.2002 | aktual.: 22.06.2002 14:29

W badaniach przeprowadzonych przez firmę TMP Worldwide wzięło udział ponad 6 tys. osób. Dzięki temu sporządzono listę dziesięciu najbardziej irytujących sytuacji i zachowań w pracy. Oto ona:

  1. Denerwujące dzwonki telefonów komórkowych
  1. Niedziałający sprzęt
  1. "Spychologia", czyli spychanie swojej pracy na kolegów
  1. Higiena osobista (a raczej jej brak) oraz nieświeży oddech
  1. Pracownicy, którzy nie potrafią zostawić czystej toalety
  1. Pracownicy, którzy spóźniają się do pracy i wychodzą wcześniej
  1. Wszystkowiedzący koledzy, którzy rzadko się mylą
  1. Koledzy, którzy nie uzupełniają papieru w drukarce i ksero
  1. Pracownicy, którzy przekazują wiadomości źle zrozumiane
  1. Koledzy, którzy biorą nasze rzeczy z naszego biurka bez pytania (mag)
badaniaAustraliairytacja
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)