ŚwiatDziesięć najbardziej irytujących sytuacji w pracy
Dziesięć najbardziej irytujących sytuacji w pracy
Co najbardziej irytuje nas w naszych kolegach w pracy? Z badań przeprowadzonych w Australii wynika, że najgorsze są denerwujące dzwonki telefonów komórkowych.
31.01.2002 | aktual.: 22.06.2002 14:29
W badaniach przeprowadzonych przez firmę TMP Worldwide wzięło udział ponad 6 tys. osób. Dzięki temu sporządzono listę dziesięciu najbardziej irytujących sytuacji i zachowań w pracy. Oto ona:
- Denerwujące dzwonki telefonów komórkowych
- Niedziałający sprzęt
- "Spychologia", czyli spychanie swojej pracy na kolegów
- Higiena osobista (a raczej jej brak) oraz nieświeży oddech
- Pracownicy, którzy nie potrafią zostawić czystej toalety
- Pracownicy, którzy spóźniają się do pracy i wychodzą wcześniej
- Wszystkowiedzący koledzy, którzy rzadko się mylą
- Koledzy, którzy nie uzupełniają papieru w drukarce i ksero
- Pracownicy, którzy przekazują wiadomości źle zrozumiane
- Koledzy, którzy biorą nasze rzeczy z naszego biurka bez pytania (mag)