Trwa ładowanie...

Dziennikarz poskarżył się na T-Mobile. Ciekawie zrobiło się dopiero po odpowiedzi firmy

"Słów kilka o tym, jak T-Mobile podchodzi do stałych, wiernych klientów" - tak swój wpis rozpoczął na profilu operatora na Facebooku redaktor Łukasz Warzecha. Zastrzegł pod nim, by przypadkiem nikt z firmy nie zwracał się do niego po imieniu, jednak pracownicy nie posłuchali sugestii.

Dziennikarz poskarżył się na T-Mobile. Ciekawie zrobiło się dopiero po odpowiedzi firmyŹródło: East News
d93ty5d
d93ty5d

Wpis Warzechy lotem błyskawicy rozchodzi się w sieci. Chwile po jego pojawieniu się internauci namawiali do robienia zrzutów ekranu i zapowiadali, że to będzie hit internetu.

"Dziś kończy się moja umowa z T-Mobile i prawdopodobnie w ciągu kilku tygodni skończy się też moja niemal 20-letnia przygoda z siecią, która postanowiła, że nie musi dbać o takich klientów jak ja. Z SUK nie odezwał się do mnie nikt, a oferta “specjalnie dla mnie”, zaprezentowana na moim koncie internetowym, to kpina, a nie propozycja dla kogoś, kto przez 20 lat zostawił u Państwa spore pieniądze.
Konsultant na infolinii, gdzie zadzwoniłem, żeby sprawdzić, czy obie moje umowy (mam też internet) na pewno wygasły, nie był w stanie zaproponować mi nic ponad standard, który już znalazłem w internecie. Próbował mnie przekonywać, wbrew faktom, że nadchodzące obniżenie opłat roamingowych oznacza brak opłat za telefonowanie i internet za granicą. Nie wiem, czy zwyczajnie kłamał czy się nie zna.
Do T-Mobile zniechęca mnie też to, że jako jedyny operator nie oferuje dzisiaj wliczonego w abonament roamingu w całej UE, a jedynie w “międzynarodowej strefie T-Mobile”, czyli raptem jakiejś jednej trzeciej UE. Odbieram to jako ordynarne robienie klientów w bambuko.
W normalnych warunkach operator stanąłby na głowie, żeby zatrzymać klienta takiego jak ja. Ale Państwu widocznie nie zależy. Zatem - żegnam (już wkrótce)" - napisał dziennikarz na profilu T-Mobile na Facebooku.

facebook
Źródło: facebook, fot: screen

Pod wpisem dodał, żeby przypadkiem nie zwracać się do niego na "ty", jeśli pracownikom operatora przyjdzie do głowy odpowiadać na ten post. Nie trzeba było czekać i odpowiedź się pojawiła: "Łukasz, dziękujemy za Twoja opinię" - opisali pracownicy.

d93ty5d

Wpis zirytował Łukasza Warzechę: "Widzę, że pracują u Państwa analfabeci. Więc napiszę raz jeszcze: NIE JESTEŚMY NA "TY"."

Pracownicy są jednak nieustępliwi, w kolejnym poście wytłumaczyli dziennikarzowi - co ważne, o prawicowych poglądach - dlaczego zwracają się do klientów po imieniu. "Łukasz, w internecie zgodnie z Netykietą jest przyjęte zwracanie się po imieniu do osoby, do której się piszę, nie jest to zwrot "na Ty" tylko zwrot "po imieniu" - ułatwia to komunikację, oraz w dzisiejszych czasach nie sugeruje jakiej płci jest druga osoba."

facebook
Źródło: facebook, fot: screen

Warzecha nie pozostał dłużny: "Państwo mają problem z rozróżnieniem, czy klient jest kobietą czy mężczyzną? Współczuję. Nie interesuje mnie netykieta, tylko przyjęte w Polsce zasady zwracania się do obcych ludzi. Proszę przyjąć do wiadomości, że nie życzę sobie, aby jakiś anonim obsługujący Państwa stronę FB zwracał się do mnie po imieniu. A Państwa reakcja tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że z Państwa sieci trzeba się jak najprędzej wynieść."

d93ty5d

Cała dyskusja wyraźnie rozbawiła internautów. Jedni śmieją się z problemów dziennikarza, inni z firmy, która "imieniem Łukasz nie sugeruje płci klienta".

Facebook.com
Źródło: Facebook.com, fot: screen
facebook
Źródło: facebook, fot: screen
d93ty5d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d93ty5d
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj