Duże roszady w strukturze działu marketingu G+J
Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J, wprowadza
zmiany w strukturze działu marketingu G+J - czyli nowe stanowiska i
nowe osoby na kluczowych stanowiskach.
25.07.2007 08:00
Dział marketingu G+J ma odzwierciedlać trzy segmenty w wydawnictwie: poradniczy, luksusowy i popularnonaukowy. Dlatego wydawnictwo zdecydowało się utworzyć stanowiska menedżerów koordynujących prace poszczególnych segmentów.
Jak podano w komunikacie stanowisko menedżera segmentu pism poradniczych obejmie z dniem 13 sierpnia Renata Wasiak (od 2003 związana z Initiative Warszawa, jako dyrektor ds. mediów była odpowiedzialna za Grupę TP - Orange i Telekomunikacja Polska). Nazwisko menedżera segmentu pism luksusowych i pism popularnonaukowych poznamy do końca br.
Ponadto w strukturze działu marketingu G+J utworzono stanowisko menedżera ds. zakupów marketingowych, które objęła Izabela Sarnecka (związana z branżą wydawniczą od 2000 roku - m.in. z Super Expressem, gdzie piastowała funkcję dyrektora działu agencyjnego, a następnie dyrektora klientów strategicznych oraz z Metropolem, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora sprzedaży) oraz media menedżera odpowiedzialnego za zakup mediów, na które obecnie prowadzona jest rekrutacja.
Do marketingu wydawnictwa G+J dołączyły też nowe osoby. Magdalena Sławińska objęła stanowisko senior brand managera tygodnika Gala (wcześniej związana z działem reklamy G+J jako brand advertising manager). Marta Krzyżanowska została senior brand managerem tytułów National Geographic i National Geographic Traveler (poprzednio zajmowała stanowisko głównego specjalisty ds. mediów w Departamencie Komunikacji Rynkowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej/Era) a Mariusz Bartkowski senior brand managera tytułów Rodzice i Moje Gotowanie (ostatnio trade marketing manager w Play).
Katarzyna Ryciak awansowała z brand managera na senior brand managera miesięcznika Glamour.