Discovery wzmacnia swoją obecność w Polsce
Discovery Networks w Polsce ogłosiło uruchomienie dwóch nowych dedykowanych dla rynku polskiego łączy dla Discovery Science i Discovery Civilisation.
Za sprzedaż czasu reklamowego na obu kanałach, która rozpocznie się 5 marca 2007 roku, odpowiadać będzie Discovery Media Polska.
- Uruchomienie dedykowanych dla rynku polskiego łączy dla Discovery Science i Discovery Civilisation podkreśla nasze zaangażowanie w rozwój kontentu i podnoszenie jakości oferowanych usług, by w jak największym stopniu odpowiadać na potrzeby naszych widzów oraz partnerów biznesowych. Nowe łącza stwarzają nam kolejne możliwości biznesowe i pozwalają na dostosowanie kanałów do wymogów lokalnego rynku. Polscy reklamodawcy mogą łączyć swoje marki z najwyższej jakości ofertą, zyskując dostęp i skuteczne dotarcie do szerszej grupy docelowej, męskiej i żeńskiej widowni - powiedziała Katarzyna Kieli, VP, Country Manager w regionie Europy Środkowej, Discovery Networks Europe.
- Również w marcu wprowadzona zostanie nowa ramówka Discovery Channel. Jej innowacyjna struktura jest wynikiem zakrojonych na szeroką skalę badań, które przeprowadziliśmy w ubiegłym roku wśród męskiej widowni w zakresie preferencji i sposobu oglądania telewizji. Ramówka składa się z programów pogrupowanych w pasma tematyczne, ułożone tak, aby w jeszcze większym stopniu odpowiadały potrzebom i oczekiwaniom odbiorców. Celem tych zmian jest zwiększenie lojalności widzów, dalsze podnoszenie wskaźników oglądalności oraz podkreślenie różnorodności kontentu - dodaje Kieli.
Discovery Networks w Polsce poszerzyło pod koniec zeszłego roku portfolio wprowadzając na rynek w paźdzerniku Discovery Historia oraz w listopadzie Discovery HD. Oferta obejmuje siedem kanałów: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Civilisation, Discovery Travel & Living, Discovery Historia, Discovery HD.