Discovery Historia promuje się przy okazji rocznicy Victorii Wiedeńskiej
Ruszyła kampania wizerunkowo-promocyjna kanału Discovery Historia
realizowana przy okazji obchodów 325. rocznicy Odsieczy
Wiedeńskiej, których organizatorem są stacja i miasto Kraków.
W ramach kampanii Discovery Historia reklamuje się na 700 bilboardach, 550 citylightach, 1000 plakatach B1 oraz 200 tysięcach ulotek. Reklamy są też elementem dekoracji ulic Floriańskiej, Siennej i Grodzkiej, a pod Sukiennicami stanęła reprodukcja 1:1 obrazu Jana Matejki "Jan III Sobieski wysyła wiadomość o zwycięstwie papieżowi Innocentemu XI", którego oryginał znajduje się w Muzeum Watykańskim.
Discovery Historia jest też współorganizatorem licznych imprez organizowanych w ramach rocznicy Victorii Wiedeńskiej m.in. widowiska batalistycznego "Venimus vidimus, Deus Vicit", które obędzie się 14 września o godz. 20.30 na Błoniach (weźmie w nim udział 60 koni, husaria, 250 rekonstruktorów historycznych, a główne role zagrają Daniel Olbrychski i Wiktor Zborowski) oraz rekonstrukcji tryumfalnego wjazdu króla Sobieskiego na Rynek Główny w Krakowie 5 września o 12.00.