DHL: Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00
Pod hasłem "Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00" DHL
Express rozpoczął kampanię telewizyjną promującą terminowe usługi
lotnicze DHL EXPRESS 12 w Europie.
05.12.2007 08:00
W biznesie czas ma kluczowe znaczenie. Przedstawiają to 3 różne kreacje "Spotkanie", "Absolutnie się zgadzam" i "Tak", w których występują ci sami bohaterowie. Filmiki utrzymane są w konwencji lekkiego absurdu i napięcia znanego każdemu pracownikowi z codziennego życia biurowego. Ponieważ spoty kończą się tzw. call to action, podając nr infolinii oraz stronę www wsparciem kampanii są działania realizowane przez customer service.
W kampanii wykorzystano spoty różnej długości 30' i dwie 15'. Od 1 do 21 grudnia spoty reklamujące usługę DHL EXPRESS 12:00 wyemitowane będą w TVP1, TVP2, TVN oraz TVN 24. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie konkurs i mailing do klientów promujący usługę Express 12 w Europie.
Równolegle z kampanią ruszyła też strona internetowa www.dhltime.pl, na której nowi klienci mogą znaleźć informacje na temat lotniczych doręczeń terminowych i skorzystać z promocji (konkurs dla klientów - za realizację przesyłki DHL EXPRESS 12 w grudniu 2007 lub w styczniu 2008 - nagroda w postaci przewodnika Pascala po wybranym mieście w Europie).
Kampania "Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00" przygotowana została przez pion komunikacji marketingowej DHL Express wspólnie z agencją reklamową Ogilvy & Mather dla wszystkich krajów europejskich. Za przygotowanie planu mediowego odpowiadał dom mediowy Carat.