Czy mieszkańcy Warszawy pobiją rekord golenia?
6 września br. ruszyła w Warszawie akcja promocyjna nowej maszynki do golenia dla mężczyzn - Gillette M3Power.
07.09.2005 08:51
Od wtorku 6-go do piątku 9-go września br. mieszkańcy Warszawy będą mieli okazję wypróbowania jej działania na własnej skórze i to w niezwykłych warunkach - w specjalnej ciężarówce M3Power.
Celem akcji promocyjnej Gillette jest zapewnienie konsumentom możliwości przetestowania nowej maszynki jeszcze przed jej oficjalnym wprowadzeniem na rynek. Gillette wykorzystuje w akcji ciężarówkę M3Power wyposażoną w 10 specjalnie przystosowanych i odpowiednio zaaranżowanych stanowisk, gdzie ochotnicy mogą ogolić się, wypróbowując działanie nowej maszynki Gillette M3Power - rewolucyjnej nowości w serii MACH3, gwarantującej zupełnie nową jakość golenia.
M3Power Truck podróżuje po Europie od kwietnia br. - ciężarówka była już w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Obecnie jeździ po Polsce, by od połowy sierpnia do końca października odwiedzić kilkadziesiąt największych miast. Już 6 września zaparkuje w Warszawie przy PKiN (od strony ul. Marszałkowskiej), następnie 7 września br. truck przyjedzie do Janek (przy M1 Media Markt), 8-go na Stare Miasto (parking na ul. Krakowskie Przedmieście, między kościołem św. Anny a Placem Zamkowym), a w piątek 9-go zatrzyma się na parkingu przy CH Janki. O dokładnym miejscu postoju ciężarówki będzie informować na swojej antenie Radio Eska (105,6 fm).
M3Power Truck to ciężarówka zbudowana specjalnie dla potrzeb akcji Gillette. Elementy graficzne na zewnątrz i wewnątrz pojazdu nawiązują do grafiki używanej w kampanii promocyjnej M3Power, wykorzystując m.in. wizerunek "twarzy Gillette" - Davida Beckhama. Ciężarówkę M3Power przygotowała i jej trasę organizuje agencja Prowokator, wparcie PR zapewnia Ad rem Public Relations. Partnerem medialnym akcji jest Radio Eska.