Concept Media pełnym właścicielem pism hotelarskich i eventowych
Wydawnictwo Concept Media zakończyło procedurę przejęcia od spółki
Forten Media tytułów "Hotel Profit", "Event Profit" i "Puls Spa",
których wydawaniem i unowocześnianiem zajmuje się już od roku.
13.08.2008 08:00
Rozmowy na temat przejęcia pism rozpoczęły się jeszcze w lipcu 2007 roku. Po ich starcie wydawnictwo Concept Media zajęło się wdrażaniem zmian w pismach "Hotel Profit", "Event Profit" oraz "Spa & Beauty Profit" (w maju br. ten ostatni tytuł zmienił nazwę na "Puls Spa").
Wśród zmian, które przeprowadzono w pismach, znalazło się m.in. wprowadzenie do nich tematów dotyczących aktualnych trendów w hotelarstwie i spa. Stało się to możliwe dzięki rozpoczęciu współpracy ze światowymi liderami branży hotelarskiej jak "Eye for Travel", Xotels.com, czy Lodging.com oraz Międzynarodowym Stowarzyszeniem Spa ( ISPA)
- W listopadzie 2007 jako pierwsi z branży hotelarskiej zaczęliśmy wydawać nasze czasopismo w wersji elektronicznej. Współpracujemy przy tym z firmą NetPress - mówi Daniel Łukaszewicz, dyrektor zarządzający i współwłaściciel Concept Media - Wprowadziliśmy i promujemy projekty takie jak "pokój przyszłości", będący propozycją w zakresie design dla nowoczesnych hoteli oraz nawiązaliśmy współpracę z zewnętrznymi ekspertami, którzy dzielą się swoją fachową wiedzą z czytelnikami Hotel Profit, Event Profit i Puls Spa. A to tylko część naszych planów - dodaje
Concept Media ma jasną wizję rozwoju wydawnictwa i swoich tytułów. - Chcemy, aby nasze pisma były źródłem fachowej wiedzy, niezbędnej każdemu menadżerowi w zarządzaniu nowoczesnym hotelem lub obiektem spa - podkreśla Tomasz Janczak, drugi współwłaściciel Concept Media.
Spółka Concept Media powstała w lipcu 2007 roku. W tej chwili wydaje ona jedynie tytuły przejęte od Forten Media.