CNN promuje stolicę: "Visit Chopin in Warsaw"
Stacja CNN International w czerwcu i lipcu promować będzie Warszawę w spotach "Visit Chopin in Warsaw" ("Odwiedź Chopina w Warszawie"). 15- i 30-sekundowe spoty stacja wyemituje 325 razy w porach największej oglądalności.
W Roku Chopinowskim spoty promują stolicę Polski jako miasto, w którym wybitny kompozytor przeżył 20 lat, gdzie można zobaczyć jego ulubione miejsca i przejść szlakiem jego codziennych wędrówek. Na filmie młody muzyk w powiewającym na wietrze szaliku gra na fortepianie ustawionym na platformie jadącej przez miasto.
Kampania telewizyjna połączona jest z wyświetlaniem 1,7 mln banerów chopinowskich na europejskich stronach internetowych stacji.
Spot "Visit Chopin in Warsaw" CNN pokazało już w grudniu, łącząc to z odliczaniem dni do Roku Chopinowskiego.
Zapraszamy również do wydania internetowego "Polski Metropolii Warszawskiej"