Burda Media Polska zamiast HFBP
Wydawnictwo Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP)
zmieniło nazwę na Burda Media Polska Sp. z o.o. To efekt przejęcia
100 proc. udziałów w firmie przez niemiecką spółkę Burda Verlag
Osteuropa GmbH, należącą do Hubert Burda Media.
01.02.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Negocjacje między koncernem Lagardere Active Media (dotychczasowym właścicielem 49 proc. udziałów w HFBP) a Burda Verlag Osteuropa GmbH w sprawie przeniesienia udziałów zostały zakończone już pod koniec roku 2007. Transakcja była spowodowana wprowadzeniem nowej międzynarodowej strategii Lagardere Active Media, która zakłada rozwój modeli licencyjnych z silnymi partnerami. W taki sposób Burda i Lagardere współpracują ze sobą już w wielu krajach Europy Środkowej.
Burda Media Polska wydaje następujące czasopisma: "Elle", "Elle Decoration", "Samo Zdrowie", "Burda", "Dobre Rady", "Sól i Pieprz", "Przyślij Przepis!", "Mój Piękny Dom", "Mój Piękny Ogród", "Chip" oraz przygotowuje dwa nowe projekty "Top Gear" oraz "In Style".