Brutalna jak kampania wyborcza
Jak wynika z sondażu TNS OBOP, 40 proc Polaków jest zdania, że kończąca się kampania wyborcza była umiarkowanie brutalna.
Według ponad jednej trzeciej badanych była bardzo brutalna, tylko 14 proc respondentów uznaje przedwyborcze zmagania za "twarde, ale nie brutalne". "Ja uważam, że kampania była brutalna, przede wszystkim ze względu na udział służb specjalnych, głównie CBA" - mówi dr Jacek Kucharczyk z Instytutu Spraw Publicznych, poranny gość Radia PiN 102FM. Użycie materiałów CBA w kampanii nie pomogło jednak PiS-owie. Po prezentacji ostatnich nagrań dotyczących sprawy Beaty Sawickiej wzrosły notowania PO. Nagrania nie poprawiły też atrakcyjności wyborczych zmagań. Zdaniem 23 proc Polaków najbardziej atrakcyjną kampanię miała Platforma, zdaniem 19 proc - PiS. Ale aż 41 proc nie potrafiło wskazać partii, która w najbardziej atrakcyjny sposób zachęcała do głosowania.