Będzie nowy pomiar oglądalności. "To nasz cel na ten rok działania”
W tym roku chcemy uruchomić panel pilotażowy – zapowiedział przewodniczący KRRiT, Witold Kołodziejski. Chodzi o pomiar korzystania z mediów elektronicznych. W tej chwili badania oglądalności są realizowane tylko przez Nielsen Audience Measurement. Od prawie dwóch lat krytykują je władze Telewizji Polskiej. Twierdzą, że zaniżają one wyniki oglądalności publicznego nadawcy. – Liczymy na przełamanie monopolu – mówił na konferencji Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich przewodniczący KRRiT.
Badania które będą Jedno źródłowe … Rozwiń
Transkrypcja:
Badania które będą
Jedno źródłowe
Które będą nam określały jak dana treść
Dystrybuowana
Przez telewizję przez internet
I przez i
Radio
Są celem
Działań na ten rok Krajowej Rady i w tym roku chcemy
Uruchomić
Pilotaż taki żeby on już zaczął działać na
Działający
Pilotaż
Żebyśmy mogli pokazać
Jakie są jakie są
Efekty
Takiego podejścia
Bardzo poważna szansa na to on to jest duże wyzwanie już samo pojawienie się
Zmusiło nielsena do jakiejś ruchów już w tej chwili
Zapowiada kolejne rozszerzenia paneli
Wprowadzenie
Nie pomiaru internetu i tak dalej
I na to jest szansa to też
A też będzie sukcesem ale oczywiście
Liczymy na stworzenie
Bardzo poważnych
Rzetelny
Akceptowalnych badań
Które przełamują Monopol ale warunkiem jest to żeby
Z tych badań chciał
Chcieli korzystać reklamodawcy
Również nadawcy
Komercyjni
Publiczni komercyjny i
Reklamodawca
To jest to jest ten list