PolskaAwaria w PKP Intercity. Komunikat przewoźnika

Awaria w PKP Intercity. Komunikat przewoźnika

Awaria dotknęła internetowy system sprzedaży biletów spółki PKP Intercity. Przewoźnik kolejowy przeprosił za utrudnienia.

Awaria w PKP Intercity. Komunikat przewoźnika
Awaria w PKP Intercity. Komunikat przewoźnika
Źródło zdjęć: © WP
Arkadiusz Jastrzębski

Pasażerowie nie mają możliwości opłacenia przejazdu, ani wcześniejszego sprawdzenia, jaki będzie jego koszt - podaje Polsat News, informując o niedzielnej awarii internetowego systemu sprzedaży biletów spółki kolejowej PKP Intercity.

Część osób, które chciały kupić bilet na pociąg dalekobieżny przez stronę internetową przewoźnika, nie może zalogować się na swoje konto.

"Przepraszamy za utrudnienia. Staramy się jak najszybciej rozwiązać problem" - poinformował przewoźnik w komunikacie w mediach społecznościowych.

Zobacz też: Ojciec Paweł Gużyński o biskupach: nie opłacało się gryźć ręki dającej pieniądze

PKP Intercity zachęca też pasażerów do korzystania z innej witryny sprzedażowej PKP - serwisu Bilkom. Jednak jak sprawdził polsatnews.pl, problemy dotyczą także drugiej strony internetowej, wskazanej przez przewoźnika.

Jak zauważa Polsat News, w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa PKP Intercity zmieniło ponad pół roku temu zasady sprzedaży biletów. Pasażerowie muszą mieć bilet kupiony w kasie lub przez internet już przed wejściem do pociągu.

Za przejazd można zapłacić u konduktora tylko wtedy, gdy wsiadamy na stacji, gdzie w ogóle nie funkcjonuje punkt sprzedaży biletów.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (13)