Aude wydaje magazyn dla pracowników firmy tytoniowej
Zajmujące się działalnością w sektorze customer publishing
wydawnictwo Aude po wygranym przetargu przejęło wydawanie magazynu
"Le Cigaro" dla firmy British American Tobacco.
Pierwszy numer pisma przygotowany przez nowego wydawcę (dotychczas tytuł wydawany był przez Novimedia Concept Publishing) trafił do rąk pracowników firmy na początku września. "Le Cigaro" ukazywać się będzie co dwa miesiące.
Pismo zmieniło szatę graficzną na przypominającą magazyny opiniotwórcze i lifestylowe, a format z gazetowego na A4 - Forma graficzna "Le Cigaro" podkreśla profil British American Tobacco, a jednocześnie jest interesująca dla pracowników - mówi Piotr Bechler, dyrektor artystyczny Aude.
Stworzona została także rada redakcyjna magazynu, czuwająca nad przygotowaniem pisma, czym zajmują się teraz wybrani pracownicy British American Tobacco.
Aude pracuje nad kolejnymi tytułami custom publishing, które jeszcze w tym roku ukażą się na rynku.