Arkadiusz Gawlak dyrektorem ds. rozwoju oferty OOH w AMS


Arkadiusz Gawlak, dotychczas zastępca dyrektora działu sprzedaży
agencyjnej w AMS, objął nowo utworzone stanowisko p.o. dyrektora
ds. rozwoju oferty Out-of-Home.

02.07.2008 08:00

Arkadiusz Gawlak odpowiada w AMS za sprzedaż nowych technologii oraz nowych kanałów dystrybucji sprzedaży. Pod jego opieką znajduje się także uruchomiona w maju przez AMS CityINFOtv.

W związku z nowymi obowiązkami Arkadiusza Gawlaka zreorganizowano strukturę działu i zwiększono kompetencje key account managerów. Obecnie w ramach działu sprzedaży agencyjnej funkcjonują trzy zespoły sprzedaży, którymi kierują: Katarzyna Sobolewska, Katarzyna Wengerek oraz Albert Hanslik. Dyrektorem działu jest Monika Zielińska.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)