Agencja S4 dla Gatta Cottoline


Agencja reklamowa S4 przygotowała cykl eventów promujących
najnowszą, jesienno-zimową kolekcję dla dzieci Gatta Cottoline.
Imprezy, które odbywają się w galeriach handlowych, w 6 miastach w
Polsce, kierowane są do najmłodszych i ich rodziców.

11.09.2008 08:00

Agencja reklamowa S4 nawiązała współpracę z marką Gatta Cottoline przy działaniach eventowych oraz towarzyszących im aktywnościach PR. Efektem tej współpracy jest cykl imprez promocyjnych, który zaczął się 30 sierpnia i potrwa do 20 września.

Odbywają się one w galeriach handlowych, w największych miastach w Polsce: Łodzi, Gdańsku, Warszawie, Krakowie, Lublinie, Gliwicach. Przestrzenie w centrach są aranżowane na dziecięce pokoje, których ściany tworzy galeria zdjęć dzieci autorstwa Justyny Steczkowskiej.

Ideą projektu jest zainteresowanie mam i dzieci linią Gatta Cottoline oraz przybliżenie im wspólnych działań Gatty i jej ambasadorki - Justyny Steczkowskiej.

Agencja reklamowa S4 odpowiada za pomysł kreatywny oraz organizację eventów we wszystkich lokalizacjach oraz wsparcie PR, skierowane głównie do mediów lokalnych w każdym z miast.
Ze strony klienta, za nadzór nad realizowanymi działaniami odpowiada Małgorzata Barton - marketing manager. Po stronie S4 za projekt odpowiadają: Agnieszka Widurska - event manager, Anna Arak - event specialist oraz Monika Bieda - PR manager.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także
Komentarze (0)