Adam Małysz: wybierz dobry fundusz emerytalny


W drugiej połowie czerwca pt. 'Wybierz dobry fundusz emerytalny'
ruszyła kampania reklamowa Generali OFE. Kreacje reklamowe
wykorzystują wizerunek polskiego mistrza skoków narciarskich -
Adama Małysza. Głównymi mediami wykorzystywanymi w kampanii są
telewizja oraz komunikator internetowy Gadu-Gadu.

24.06.2008 08:00

Kampania skierowana jest do osób podejmujących po raz pierwszy pracę zarobkową, które dotychczas nie wybrały funduszu emerytalnego. 30-to sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w dniach 23.06 - 09.07 br. na antenach Polsatu, TVN, TV4, TVN7, 4FunTV, Polsatu Sport oraz Polsat2.

Z dniem 23 czerwca br. ruszyła również kampania banerowa dla użytkowników komunikatora internetowego Gadu-Gadu. Datą końcową zaplanowanych działań reklamowych jest 10 lipca br.

W materiałach reklamowych Generali OFE wykorzystywana jest postać Adama Małysza, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Grupa Generali nieprzerwanie od kilku już lat jest sponsorem oraz partnerem ubezpieczeniowym najlepszego polskiego skoczka narciarskiego.

Za kreację filmu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO, zaś za zakup mediów dom mediowy OMD Optimum Media.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)