Trwa ładowanie...
d25ort6
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

5 milionów Polaków szuka co miesiąc miłości w sieci

Gdy nadchodzą walentynki, uaktywniają się internetowe serwisy randkowe, a handlowcy zwiększają obroty - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Dzień św.Walentego
Dzień św.Walentego (AP, Fot: Pat Roque)
d25ort6

- 38 mln Europejczyków miesięcznie szuka miłości w Internecie. W Polsce robi to już ponad 5 mln użytkowników. Ludzka mentalność się zmienia. Szukanie partnera wymaga czasu. Internet znacznie przyspiesza cały proces, stąd dynamiczny rozwój tej branży - mówi Daniel Surmacz, pomysłodawca i twórca FeelDate.com, polskiej aplikacji pozwalającej umawiać się na randki przez internet.

Daniel Surmacz przypomina, że na całym świecie randkowanie w Internecie generuje już około 2 mld dol. przychodu rocznie, a co roku wartość ta rośnie o 10%. Walentynki są jednym z czynników, które napędzają wzrost rynku. Ten biznes coraz lepiej prosperuje w Polsce - dowodem na to są wydawane przy tej okazji pieniądze. Jak wynika z badań Allegro.pl, na prezenty walentynkowe wydajemy dwa razy tyle co Czesi.

Z sondy przeprowadzonej przez Silesia City Center płynie wniosek, że aż 41% klientów planuje kupić prezent wart 50-100 zł, natomiast 21% osób sięgnie głębiej do portfela, wydając 100-200 zł. Dzień świętego Walentego zamierza obchodzić aż 67% Polaków.

- Nasze zachowanie zaczyna przypominać to przed Bożym Narodzeniem. Handlowcy coraz wcześniej kuszą nas walentynkowymi promocjami. Walentynki, chociaż romantyczne, nastają po zimowych wyprzedażach, są więc dla handlowców doskonałą okazją, aby zwiększyć obroty - komentuje Dominika Musialik, marketing manager w Silesia City Center.

d25ort6

Podziel się opinią

Share

d25ort6

d25ort6
Więcej tematów