1 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
2 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
3 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
4 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
5 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
6 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
7 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
8 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
9 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
10 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
11 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
12 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
13 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
14 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
15 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
16 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
17 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
18 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
19 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
20 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
21 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
22 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
23 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
24 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
25 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.
26 / 261 lipca Chiny otworzyły linię kolejową Qinghai - Tybet, najwyżej położoną na świecie. Budowa wymagała przebicia się przez niebotyczne góry, wznoszenia wiaduktów o długości 12 km, przekuwania tuneli w temperaturze 45 stopni. Robotnicy pracowali w atmosferze niemal pozbawionej tlenu.