Zmiany w Young and Rubicam Brands
W związku z rozwojem Grupy, nowe stanowisko w Grupie Young and Rubicam Brands(Y&R, Wunderman, Raymond, S&H) objął Marek Staniszewski.
24.08.2006 | aktual.: 24.08.2006 08:10
Jak powiedziała Beata Monka CEO i prezes Grupy Young and Rubicam Brands :" Marek dołącza do ścisłego kierownictwa grupy. Oprócz zarządzania zespołem strategii, misją Marka będzie twórcze rozwijanie i efektywne wykorzystanie narzędzi strategicznych oraz badan rynkowych prowadzonych przez Y&R ( w tym roku, na jesieni ukażą się wyniki kolejnej fali globalnego i polskiego badania BAV ® i 4C'c), a także bieżące doradztwo strategiczne dla Klientów Grupy."
Marek Staniszewski w reklamie pracuje od ponad 10 lat w Gruppie66 Ogilvy, Euro RSCG, współpracował również z Media Planning Group. Pracował min. dla marek: Żywiec Zdrój, Delicje, Maspex - Lubella, Tymbark, Kubuś, Fit, Citroen, Peugeot, Animex-Morliny, Prymat- Kucharek, Wienerberger, Ministerstwo Transportu, Cyfra+/Canal+.Jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie , Wydziału Socjologii i Filozofii.
Członek stowarzyszeń : Klub Dyrektorów Strategicznych przy SAR, Partner‘Pomorskiego Klubu Biznesu’
Współpracuje jako wykładowca z Harvard Businness School oraz “Szkołą Strategii Marki” (Brand Strategy School) przy SAR.