Trwa ładowanie...
d1p9ik0
AWR Wprost
07-08-2008 08:00

Zmiany personalne i nowe stanowiska w AWR Wprost


AWR Wprost przegrupowuje swoje struktury i wzmacnia kadry. Zmiany
personalne są związane ze stopniowym wprowadzaniem nowej strategii
marketingowo-sprzedażowej firmy, która ma na celu rewitalizację
tygodnika 'Wprost'.

d1p9ik0
d1p9ik0

W dziale sprzedaży od 5 sierpnia br., na stanowiskach key account manager pojawiły się trzy osoby. Są to: Joanna Gieysztor, związana ostatnio z Axel Springer Polska sp. z o.o., gdzie zatrudniona była na stanowisku sales executive w Biurze Reklamy "Newsweek Polska", wcześniej związana m.in. z Mediatak sp. z o.o. na stanowisku kierownika sprzedaży; Anna Ziemkiewicz, do tej pory head of the project sales w "Pulsie Biznesu", wcześniej specjalista ds. reklamy w dzienniku "Rzeczpospolita"; Konrad Gacki, który do AWR "Wprost" przeszedł z magazynu "Logo", gdzie pracował na stanowisku starszego konsultanta ds. reklamy.

W zakresie ich obowiązków będzie również tworzenie i koordynacja projektów specjalnych dla wszystkich produktów firmy.

Zatrudnienie Gieysztor, Ziemkiewicz i Gackiego kończy kolejny etap rekrutacji do działu sprzedaży AWR "Wprost", który trwał od kilku miesięcy i miał na celu przede wszystkim zwiększenie jego efektywności oraz usprawnienie obsługi klientów. Docelowo dział sprzedaży będzie liczył 11 osób.
Od 15 września br. w zespole na stanowisku internet sales manager pojawi się Agata Gaździak, która będzie odpowiadać za rozwój sprzedaży internetowej. Gaździak zdobywała doświadczenie zawodowe m.in. w Eniro Polska SA i GMG-Soft Usługi Informatyczne. Do AWR "Wprost" przechodzi ze spółki Polskie Książki Telefoniczne, gdzie pracuje na stanowisku doradcy ds. kluczowych klientów internetowych.

Równolegle z rekrutacją do działu sprzedaży trwały poszukiwania osób do działu marketingu, w którego planach są prace nad nową strategią marketingową oraz wizerunkową AWR "Wprost".
15 lipca br. na stanowisku specjalisty ds. marketingu pojawiła się w firmie Anna Zdrojek, związana wcześniej z firmą Astra Polska, gdzie pracowała jako asystent ds. marketingu. Do jej głównych zadań należy realizacja strategii marketingowej "Wprost".

d1p9ik0

Nowym PR Managerem AWR "Wprost" została Agata Broda, pracująca do tej pory w agencji Prowokator na stanowisku PR Managera, a wcześniej w Stowarzyszeniu Nowe Horyzonty (Gutek Film) na stanowisku specjalisty ds. marketingu i Polskim Radiu SA na stanowisku specjalisty public relations ds. anten i korporacji. W zakresie jej obowiązków będzie m.in. tworzenie i realizacja nowej strategii wizerunkowej AWR "Wprost" i wprowadzenie nowych narzędzi komunikacji wewnętrznej w firmie. Broda rozpocznie pracę 11 sierpnia br. Zastąpi na tym stanowisku Julitę Winczurę, która rozstała się z firmą.

d1p9ik0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1p9ik0
Więcej tematów