Trwa ładowanie...
d4ktb7o
AWR Wprost
07-08-2008 08:00

Zmiany personalne i nowe stanowiska w AWR Wprost


AWR Wprost przegrupowuje swoje struktury i wzmacnia kadry. Zmiany
personalne są związane ze stopniowym wprowadzaniem nowej strategii
marketingowo-sprzedażowej firmy, która ma na celu rewitalizację
tygodnika 'Wprost'.

d4ktb7o
d4ktb7o

W dziale sprzedaży od 5 sierpnia br., na stanowiskach key account manager pojawiły się trzy osoby. Są to: Joanna Gieysztor, związana ostatnio z Axel Springer Polska sp. z o.o., gdzie zatrudniona była na stanowisku sales executive w Biurze Reklamy "Newsweek Polska", wcześniej związana m.in. z Mediatak sp. z o.o. na stanowisku kierownika sprzedaży; Anna Ziemkiewicz, do tej pory head of the project sales w "Pulsie Biznesu", wcześniej specjalista ds. reklamy w dzienniku "Rzeczpospolita"; Konrad Gacki, który do AWR "Wprost" przeszedł z magazynu "Logo", gdzie pracował na stanowisku starszego konsultanta ds. reklamy.

W zakresie ich obowiązków będzie również tworzenie i koordynacja projektów specjalnych dla wszystkich produktów firmy.

Zatrudnienie Gieysztor, Ziemkiewicz i Gackiego kończy kolejny etap rekrutacji do działu sprzedaży AWR "Wprost", który trwał od kilku miesięcy i miał na celu przede wszystkim zwiększenie jego efektywności oraz usprawnienie obsługi klientów. Docelowo dział sprzedaży będzie liczył 11 osób.
Od 15 września br. w zespole na stanowisku internet sales manager pojawi się Agata Gaździak, która będzie odpowiadać za rozwój sprzedaży internetowej. Gaździak zdobywała doświadczenie zawodowe m.in. w Eniro Polska SA i GMG-Soft Usługi Informatyczne. Do AWR "Wprost" przechodzi ze spółki Polskie Książki Telefoniczne, gdzie pracuje na stanowisku doradcy ds. kluczowych klientów internetowych.

Równolegle z rekrutacją do działu sprzedaży trwały poszukiwania osób do działu marketingu, w którego planach są prace nad nową strategią marketingową oraz wizerunkową AWR "Wprost".
15 lipca br. na stanowisku specjalisty ds. marketingu pojawiła się w firmie Anna Zdrojek, związana wcześniej z firmą Astra Polska, gdzie pracowała jako asystent ds. marketingu. Do jej głównych zadań należy realizacja strategii marketingowej "Wprost".

d4ktb7o

Nowym PR Managerem AWR "Wprost" została Agata Broda, pracująca do tej pory w agencji Prowokator na stanowisku PR Managera, a wcześniej w Stowarzyszeniu Nowe Horyzonty (Gutek Film) na stanowisku specjalisty ds. marketingu i Polskim Radiu SA na stanowisku specjalisty public relations ds. anten i korporacji. W zakresie jej obowiązków będzie m.in. tworzenie i realizacja nowej strategii wizerunkowej AWR "Wprost" i wprowadzenie nowych narzędzi komunikacji wewnętrznej w firmie. Broda rozpocznie pracę 11 sierpnia br. Zastąpi na tym stanowisku Julitę Winczurę, która rozstała się z firmą.

d4ktb7o
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ktb7o
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj