'Zimno na dworze, cukierki na outdoorze'

Już po raz trzeci IDC Polonia, producent cukierków Verbena, powierzył swój budżet mediowy PRO Media House.

31.01.2006 06:21

W lutym rusza kolejna ogólnopolska kampania cukierków ziołowych tej marki.

Kampania obejmuje promocję cukierków chroniących gardło i leczących jego dolegliwości (Anyż, Szałwia, Pinia). Stąd na billboardach oglądać możemy opakowania cukierków otulone ciepłym włóczkowym golfem. Kreacja została opracowana przez agencję DEMO Effective Launching.

„Po satysfakcjonujących doświadczeniach poprzednich kampanii outdoorowych, bez żadnych wątpliwości zaproponowaliśmy Verbenie ten nośnik po raz kolejny” – mówi Anna Kiljan, media planner/buyer PRO Media House – „Reklama zewnętrzna zapewnia szeroki zasięg, dużą częstotliwość kontaktu z reklamą oraz atrakcyjną widownię”.

„Nasza kampania i produkty trafiają w aktualne zapotrzebowania zdrowotne konsumentów.” – mówi Aleksandra Kucała, marketing manager IDC Polonia – „Więc dzięki precyzyjnie dobranym przez PRO Media House nośnikiom, cukierki trafią do potrzebujących gardeł” – dodaje.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)