Załoga pizzerii zauważa, że klient przestał regularnie dokonywać zamówień. I to ratuje mu życie
• Pracownicy pizzerii uratowali życie mężczyźnie
• Załoga zaniepokoiła się, gdy odnotowała, że przez ponad tydzień nie przyjęła zamówienia od stałego klienta
15.09.2016 | aktual.: 15.09.2016 14:09
Pracownicy pizzerii zmartwili się, gdy jeden ze stałych klientów nie dokonał żadnego zamówienia przez ponad tydzień. Załoga z Dominio's pizza w Salem w stanie Oregon nie odnotowała żadnej dostawy na stały adres Kirka Alexandra w ciągu jedenastu dni.
Zamawiał każdego dnia. Jego zamówienia ukazywały się na ekranie, ponieważ zamawiał online. Więc widzieliśmy to i przyzwyczailiśmy się, że to zamówienia Kirka - mówi kierownik pizzerii Sarah Fuller.
Nagle dostawcy zaczęli komentować, że dawno już nie realizowali żadnego zamówienia dla pana Alexandra. Kiedy przejrzeliśmy historię zamówień, od razu zauważyliśmy, że coś jest nie tak- dodaje kierowniczka. Ktoś z załogi postanowił zatelefonować do mężczyzny, by sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. Obsługa wiedziała, że Kirk Alexander cierpi na problemy zdrowotne. Mężczyzna nie odbierał telefonu, więc wysłano jednego z kierowców, by sprawdził co się dzieje.
Gdy na miejscu okazało się, że nikt nie otwiera drzwi, kierowca postanowił wezwać pogotowie. Lekarze znaleźli mężczyznę leżącego na podłodze. Okazało się, że miał zawał serca i niezwłocznie potrzebował pomocy. Mężczyzna przebywa w tej chwili w szpitalu, jego stan jest stabilny.