"Wyborcza" oskarża Ogórek o kryptoreklamę. Dziennikarka wbija szpilkę Michnikowi
"Gazeta Wyborcza" poinformowała, że podczas premiery ramówki TVP Magdalena Ogórek reklamowała torebkę luksusowej włoskiej marki na tle logo stacji. W odpowiedzi na doniesienia dziennika, prezenterka zadrwiła z redaktora naczelnego gazety, Adama Michnika.
Doniesienia "GW" nie były pierwszymi oskarżeniami wobec Ogórek o ukryte reklamowanie marek odzieżowych. Na kwestię zwróciła uwagę m.in. Hanna Lis, która skrytykowała dziennikarkę za promowanie luksusowych firm na Instagramie. Przypomniała wówczas, że za reklamę diety pudełkowej pracę w Telewizji Polskiej straciła Joanna Racewicz.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Wówczas stacja tłumaczyła, że ubrania, które zakłada do zdjęć publikowanych w mediach społecznościowych "są jej prywatną własnością, zostały kupione przez nią i nie są elementem współpracy promocyjnej z jakimikolwiek podmiotami”.
Zobacz także: Sasin odpowiada Siemoniakowi ws. Dudy: nikt nikogo nie ośmieszył
Dziennikarze "GW" zapytali władze TVP, czy strój Magdaleny Ogórek na prezentacji ramówki był odpowiedni. Jak dotąd stacja nie udzieliła odpowiedzi. Odpowiedziała za to sama Ogórek, zaczepiając redaktora naczelnego "Wyborczej", Adama Michnika.
"Gazeta Wyborcza pyta TVP, czy moje ubrania są zgodne ze stylem dziennikarza. Bo wzorzec to sandały pana Michnika" - ironizowała na Twitterze.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl