"Wspólne chwile zaczynają się od Aster"
Change Integrated przygotowała nową kampanię reklamową dla Aster
"Wspólne chwile zaczynają się od Aster". Jej celem jest wzmocnienie
wizerunku dostawcy potrójnej usługi: telewizji, szerokopasmowego
dostępu do internetu, telefonii jako firmy nowoczesnej i bliskiej
rodzinie.
Kampania dzieli się na dwa etapy. Pierwszy, rozpoczęty 5 maja, wykorzystuje reklamę telewizyjną i internet. Drugi etap wystartuje 26 maja i obejmie telewizję (TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN CNBC Biznes, Discovery Channel, Science i World, Animal Planete oraz Movies 24, Ale Kino, Comedy Central, Kuchnia TV, VIVA i Kino Polska) wspartą outdoorem, reklamą radiową i przekazem internetowym. Drugą odsłonę kampanii poprzedzą eventy w pięciu warszawskich parkach.
Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, osób dynamicznych, otwartych na świat i jego możliwości.