Wrocław. Nowy sklep we Wroclavii. To francuska marka premium
Courir, francuska sieć sklepów z obuwiem typu sneakers, otworzyła we Wroclavii swój pierwszy salon w tej części Polski. Rozpoznawalny na całym świecie multibrandowy koncept to przede wszystkim topowe modele butów takich marek jak Nike, Jordan, Adidas, Puma, Converse, Vans czy New Balance.
Courir w języku francuskim oznacza "biegać". Założona w 1980 roku pod tą nazwą sieć sklepów jest dziś liderem na rynku sneakersów we Francji i posiada tam ponad 250 sklepów. Poza macierzystym krajem salony Courir zlokalizowane są w ponad 50 miejscach na całym świecie.
Wrocław. Nowy sklep we Wroclavii. To francuska marka premium
Multibrandowy koncept Courir wyróżnia bogata oferta topowych modeli obuwia sportowego takich marek jak Nike, Jordan, Adidas, Puma, New Balance, Vans, Converse, Fila, CAT, Dr. Martens, Timberland, Lacoste oraz Havaianas. Courir to także produkty marki SMU, czyli asortyment dedykowany i dostępny jedynie w sklepach sieci.
We Wroclavii, Courir uruchomił swój trzeci sklep w Polsce, a pierwszy w tej części kraju. - Otwarcie sklepu Courir we Wrocławiu to ważny krok w rozwoju naszej marki w Polsce. Na miejsce naszego pierwszego sklepu w regionie wybraliśmy Wroclavię, która jest nowoczesnym i młodym centrum, ale z już ugruntowaną pozycją na rynku wrocławskim - mówi Maciej Balana, DTC Manager w firmie Orbico.
Problemy banków z frankami. Będzie interweniował NBP? "Pomoc musi być dla całego rynku"
- Wroclavia posiada także odpowiednią ofertę handlową, dostosowaną do profilu klientów docelowych marki Courir. Bardzo ważne były dla nas również czynniki lokalizacyjne - Wroclavia znajduje się w centrum miasta, blisko dworca, co generuje odpowiedni ruch w centrum, a także pozwala na dobrą komunikację z pozostałymi częściami miasta - dodaje Maciej Balana.
Wrocław. Courir z premierą rynkową w stolicy Dolnego Śląska
Salon Courir zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Wroclavii, od strony main plaza i fontanny, w części dedykowanej markom sportowym. Zajmuje lokal o powierzchni 102 mkw, zgodnie ze standardowym konceptem marki.
- Francuska sieć Courir to nasza kolejna premiera rynkowa. Brand dołączył do najemców premium, którzy wyróżniają się atrakcyjną, topową ofertą. Przestrzeń, którą dedykowaliśmy marce, otwiera 6,5-metrowa witryna, umożliwiająca unikatową ekspozycję produktów - mówi Anna Kula, rzecznik prasowy Wroclavii.
- Courir w naszym centrum to pierwsze z wielu planowanych w tym roku otwarć. Jest to również kolejny krok realizacji długofalowej strategii budowania wyjątkowego miejsca na mapie Wrocławia, łączącego ofertę zarówno elitarnych marek premium, jak i popularnych, międzynarodowych sieci - w wyjątkowej oprawie - dodaje Anna Kula.