Wrocław. HalfPrice już działa. Sklep dla łowców okazji
Grupa CCC uruchomiła nowy koncept typu off-price. HalfPrice to zupełnie nowy brand z ofertą atrakcyjnych produktów premium w okazyjnych cenach. Ma on zachęcać do zakupów wszystkich łowców okazji.
05.05.2021 | aktual.: 06.03.2024 20:48
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wraz z ponownym otwarciem sklepów po lockdownie na klientów Wroclavii czekają aż dwa nowe salony, w tym gorąca i wyczekiwana premiera rynkowa. Tym samym wszyscy, którzy tęsknią za możliwością obejrzenia i przymierzenia produktów przed ich zakupem, teraz mogą odwiedzić Wroclavię, by skorzystać z jeszcze bogatszej oferty, m.in. modowej i obuwniczej. Oczywiście przy zachowaniu ścisłego reżimu sanitarnego.
- Wroclavia jest miejscem wielu premier rynkowych. Cieszy nas poszerzenie współpracy z Grupą CCC o dwie nowe marki oraz wybór Wroclavii jako miejsca otwarcia jednego z pierwszych sklepów HalfPrice - mówi Irmina Opala-Sołtysiak z firmy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest właścicielem i zarządcą Wroclavii.
Wrocław. HalfPrice już działa. Sklep dla łowców okazji
HalfPrice znajduje się na poziomie +1 Wroclavii na powierzchni ponad 1 600 mkw, dokładnie nad CCC. W nowym salonie na klientów czeka szeroka gama produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. HalfPrice oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. To sklep typu off-price, który stanowi segment niezagospodarowany dotąd w naszym kraju zbyt szeroko.
Prof. Simon w reklamie maseczek. Komentuje prof. Andrzej Horban
- Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu. Przygotowaliśmy się dobrze na to ogromne przedsięwzięcie i jesteśmy przekonani, że spotka się ono z dużym zainteresowaniem – mówi Dariusz Miłek, Przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC.
Wrocław. Sklep eobuwie.pl w ścisłym centrum
Równocześnie ofertę Wroclavii poszerza kolejna propozycja z Grupy CCC - nowatorski salon eobuwie.pl. Ten przełomowy koncept obuwniczy znany jest z łączenia korzyści zakupów online i offline. Dzięki lokalizacji w ścisłym centrum miasta nowy salon zapewnia lepszy dostęp do oferty eobuwie.pl nie tylko mieszkańcom Wrocławia, ale też przyjezdnym z całego regionu i turystom.
- Wroclavia to popularne miejsce na zakupowej mapie miasta. To nasza druga lokalizacja w stolicy Dolnego Śląska, dzięki czemu będziemy mogli zaoferować jeszcze większy wybór produktów spośród 580 marek. Klienci oczekują szerokiego wyboru, atrakcyjnych cen oraz profesjonalnej obsługi. Zapewniamy im także dostęp do topowych marek i setek nowości - mówi Marcin Grzymkowski, prezes i założyciel eobuwie.pl.
Salon we Wroclavii zajmuje powierzchnię 431 mkw, oferując szeroki wybór spośród ok. 10 tys. produktów dostępnych na miejscu, a łącznie 177 tys. na zamówienie. Klienci mogą tu przymierzyć obuwie oraz akcesoria dostępne także w drugim wrocławskim sklepie. Zamówienia będą dostępne już po 2-3 godzinach. Do dyspozycji klientów we Wroclavii pozostaje 25 tabletów i urządzenie esize.me, które wykonuje darmowy skan 3D stopy, ułatwiając wybór właściwego rozmiaru bez konieczności przymierzania.