Wojciech Mann w reklamie Heyah
Znany dziennikarz muzyczny i prezenter Wojciech Mann reklamuje nową ofertę bonusów w doładowaniach kont Heyah.
28.09.2005 | aktual.: 28.09.2005 13:11
Kampania ma charakter teaserowy, jej rozwiązanie nastąpi w weekend (1 października).
W głównych stacjach telewizyjnych emitowane są trzy 10-sek. spoty, reklamy (w dwóch wersjach layoutów) są również na outdoorze i w prasie.
- Zawsze staramy się zaskakiwać i dlatego zdecydowaliśmy się zmienić formę naszej komunikacji. Do tej pory reklamowały nas postaci rysunkowe z komiksów lub animowane postaci bajkowe (np. ostatnio plastelinowy Czerwony Kapturek i Szewczyk Dratewka z owieczką). Nasi odbiorcy zaczęli się już do tego przyzwyczajać, więc po raz pierwszy w naszych reklamach występuje "żywa twarz", czyli Wojciech Mann, jako osoba kojarzona z muzyką. A dlaczego, przekonamy się niebawem - mówi dla "Media&Markeyting Polska" Agata Borowska, rzecznik Heyah.
Strategię i kreację kampanii opracowała agencja G7, a media zaplanował i kupił Optimum Media OMD.