Włodzimierz Zientarski w reklamie Fiata
Firma Fiat Auto Poland powierzyła działania Direct Marketingowe dla marki Grande Punto firmie Focus Media Group.
10.01.2007 07:10
W ramach tych działań zrealizowany został mailing, obejmujący pakiet materiałów do wysyłki „Oferta Grande Punto Winter Free”.
Focus Media Group stworzyła kreację w skład której weszła ulotka informacyjna oraz kupon, nawiązujący formą do dowodu rejestracyjnego, uprawniający do skorzystania ze specjalnej oferty pakietu Winter Free w salonach Fiata.
W działaniach promujących Fiata Grande Punto wykorzystano również technologie marketingu mobilnego. Komunikat głosowy, wykorzystany w akcji voice-mialingowej nagrano z udziałem znanego dziennikarza branży motoryzacyjnej, Włodzimierza Zientarskiego. Komunikat ten został wysłany na telefony komórkowe oraz stacjonarne posiadaczy samochodów segmentu C wyselekcjonowanych z bazy danych Fiat Auto Poland oraz Axciom Polska.
Komunikat zachęcał do odbycia jazdy próbnej Fiatem Grande Punto, jak również informował o specjalnej ofercie promocyjnej.
W akcji wykorzystano funkcjonalności dostępne w ramach platformy voice-mailingowej TMDS (Telephone Message Distribution Systemq), będącej autorskim rozwiązaniem Focus Media Group. Komunikaty były personalizowane a odbiorcy mieli możliwość bezpłatnego połączenia się bezpośrednio z Call Center Fiat Auto Poland w celu ustalenia terminu jazdy próbnej.