Wielka przecena biletów w PLL LOT
Ruszyła kampania reklamowa linii lotniczych LOT w której promowane są, w specjalnych cenach, bilety lotnicze do wybranych miast europejskich.
03.03.2006 06:23
Intensywna kampania w prasie, radio, telewizji i Internecie potrwa od 3 do 10 marca. W ciągu promocyjnego tygodnia ceny biletów wyniosą (ceny obejmują również doloty krajowe do/z Warszawy):
- 195 PLN – Londyn, Praga, Budapeszt,- 295 PLN – Amsterdam, Dublin, Genewa, Rzym, Mediolan, Wenecja, Lyon, Paryż, Wiedeń,- 395 PLN – Nicea, Barcelona, Madryt, Frankfurt, Monachium
W planie mediowym uwzględniono emisje trzech 15-sekundowych spotów telewizyjnych (TVP, TVP3, Polsat, TV4, TVN, TVN7), trzech 20-sekundowych reklam radiowych (Radio Zet, PR III), dwie wersje layoutów prasowych (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Wprost, Puls Biznesu, Wysokie Obcasy, Newsweek, Przekrój). Agencja OgilvyInteractive przygotowała bannery internetowe (Onet i komunikator Gadu-Gadu).
Przygotowanie i realizację obecnej kampanii nadzoruje Dział Promocji i Reklamy PLL LOT: Katarzyna Siekierzyńska, Magda Słomczewska, Kinga Elbe i Emilia Drzewicka. Po stronie agencji Gruppa66 Ogilvy kampanię realizują Marta Okła, Krzysztof Dworzyński i Tomasz Smaczny z zespołu Client Service Olgi Sobieraj. Kreację przygotowały Zuzanna Curio-Złotnicka (copywriter) i Agata Fidler-Wieruszewska (senior art director). W OgilvyInteractive za kampanię odpowiadają Dino Metaxas, Błażej Wocial i Maciej Dzikowski.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith Optimedia.