YouTuberzy, cosplay’erzy i najnowsze gry – nadchodzi Warsaw Games Week
Artyku sponsorowany
Nadchodzi wielkie święto graczy! W dniach 23-25 października w EXPO XXI Warszawa odbędą się pierwsze targi gier wideo w stolicy. W wydarzeniu wezmą udział m.in. profesjonalny gracz Hearstone’a – Marcin „Gnimsh” Filipowicz oraz YouTuberzy – Patryk „ROJO” Rojewski, Rezigiusz, Masterczułek i MultiGamePlayGuy. Dla fanów gier przygotowany zostanie m.in. konkurs cosplay, premierowe pokazy gier oraz możliwość przetestowania najnowszego sprzętu.
Warsaw Games Week to impreza organizowana przez Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPIDOR). Oprócz czterech głównych wystawców – firm CENEGA, Microsoft, Sony Computer Entertainment Polska i Ubisoft, na Warsaw Games Week pojawią się także Bad Pixel, Blondynki Też Grają, Ententa Ltd, Galeria Plakatu, Gamermag, Hyperbook, IQ Publishing, Media Mark i Roccat, Nintendo, Pixel, PlayWay, QubickGames, Saturn i Logitech.
Na targach stworzona zostanie także strefa chilloutu, w której będzie można pograć w gry i posłuchać dobrej muzyki. Partnerem technologicznym wydarzenia została firma Vectra, dostawca nowoczesnych usług: telewizji cyfrowej, szerokopasmowego Internetu stacjonarnego i mobilnego oraz telefonii stacjonarnej, który w trakcie trzydniowych targów dostarczy super szybki Internet oraz WiFi w strefie chilloutu dla wszystkich gości.
Strefy
CENEGA
Firma CENEGA ujawniła właśnie, że prezentacja Total War: WARHAMMER prowadzona zostanie przez przedstawiciela studia Creative Assembly. W strefie na miłośników gier czekać będą także liczne konkursy z nagrodami, w tym możliwość zdobycia unikatowych gadżetów z Fallout 4, pokazowe walki w Street Fighter V oraz spotkanie z YouTuberem Patrykiem „ROJO” Rojewskim. Marka nie zapomniała także o najmłodszych – specjalnie dla nich stworzona zostanie strefa LEGO Video Games.
W sobotę 24 października, o godzinie 14:00 na scenie w strefie Cenega rozpocznie się konkurs cosplay, w którym stroje uczestników oceniać będą znany YouTuber Patryk „ROJO” Rojewski oraz czołowi polscy cosplayerzy: Aleksandra „Shappi” Tora i Radosław Sierpowski z grupy „Crafts of Two”. Osoby, które chciałyby wystartować w konkursie powinny wysyłać zgłoszenie na adres konkurs@cenega.com. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne.
Media Markt i ROCCAT
Czterdzieści metrów kwadratowych stoiska zostanie wypełnione najnowszym, profesjonalnym sprzętem gamingowym firmy ROCCAT. Organizatorzy zachęcają do oglądania, zapoznawania się ze specyfikacją prezentowanych urządzeń, ale przede wszystkim do przetestowania go w warunkach bojowych, podczas rozgrywek League of Legends, toczonych na dziesięciu stanowiskach.
W strefie Media Markt i ROCCAT pojawią się gwiazdy eSportu – polscy zawodnicy Team ROCCAT, Marcin „Jankos” Jankowski i Oskar „Vander” Bogdan. Czołowi zawodnicy rozgrywek League of Legends wezmą udział w turniejach z graczami, którzy będą chcieli sprawdzić swoje siły w bezpośrednim pojedynku turniejowym. Będzie można również zrobić sobie z nimi zdjęcie, porozmawiać lub po prostu przybić piątkę. Emocjonującą relację na żywo zapewni znany i ceniony komentator Maciej „Morgen” Żuchowski. Dla zwycięzców licznych konkursów przygotowano atrakcyjne nagrody. Odwiedzający targi będą mogli skorzystać z oferty promocyjnej na szereg produktów w sklepach Media Markt – szczegóły na ulotkach przygotowanych dla uczestników targów.
PlayStation
W liczącej ponad 1000 m2 strefie PlayStation zostanie zaprezentowanych i udostępnionych do grania kilkanaście tytułów, z czego aż osiem będzie prezentowanych przedpremierowo w wersji grywalnej lub w specjalnie przygotowanych salach kinowych. Na fanów gier czekać będą: Uncharted 4: Kres Złodzieja, Horizon: Zero Dawn, Star Wars Battlefront, Call of Duty Black Ops III, Ratchet & Clank, Shadow of the Beast oraz dwa tytuły obsługiwane przez PlayStation®VR: London Heist Interrogation oraz Kitchen.
Dodatkowo, w strefie PlayStation odwiedzający będą mogli spotkać się z YouTuberami – Rezigiuszem, Masterczułkiem, MultiGamePlayGuy i Izakiem oraz zobaczyć występ zespołu Afromental - Guitar Hero Live Show! Ponadto w strefie piłkarskiej PlayStation Football Club będą prowadzone mini turnieje piłki nożnej w różnych kategoriach wiekowych. W strefie PlayStation znajdzie się też studio PlayStation Polska EXTRA, w którym będą odbywać się spotkania i wywiady z prowadzącą program - Kingą z PlayStation.
Saturn i Logitech
Wiele atrakcji czekać będzie na stoisku przygotowanym wspólnie przez sieć Saturn oraz firmę Logitech. W strefie odbędzie się konkurs na najlepsze zdjęcie, które będzie robione na miejscu, ze znanym z sesji fotograficznych Cloud9 hasłem „Let your game do the talking”. Każde zdjęcie zostanie wydrukowane bezpośrednio po zrobieniu, a jego cyfrowa wersja trafi na stronę konkursową www.fotologitechg.pl, gdzie fani w głosowaniu wybiorą zwycięzcę konkursu. Nagrodami będą urządzenia dla graczy od firmy Logitech.
Dodatkowo, w sobotę w strefie obu firm obecny będzie profesjonalny gracz Hearstone’a – Marcin „Gnimsh” Filipowicz, z którym odwiedzający stoisko będą mogli się zmierzyć. To jednak nie koniec atrakcji. Uczestnicy targów będą mogli bowiem wziąć udział w mini akademii Hearstone’a prowadzonej przez Filipowicza. Na fanów gier czekać będą także turnieje 5vs5 w CS:GO w trybie death match, konkursy w aplikacji Speed Test oraz w grze Project Cars.
Ubisoft
W strefie firmy Ubisoft będzie można zagrać w długo wyczekiwanie tytuły: Anno 2205, Assassin's Creed Syndicate, Just Dance 2016, Might & Magic Heroes VII, Tom Clancy's: Rainbow Six Siege oraz Tom Clancy's: The Division. W sobotę, 24 października, o godzinie 15:00 na scenie w strefie Ubisoftu będzie można spotkać się i porozmawiać z zapalonym graczem i zawodnikiem KSW – Marcinem „Różalem” Różalskim. Dodatkowo, w specjalnie zorganizowanym na potrzeby Warsaw Games Week kinie, można będzie zapoznać się z nigdy wcześniej nieprezentowanym publicznie fragmentem rozgrywki gry Tom Clancy’s The Division. To jednak nie wszystko. Gracze czujący rytm i lubiący się ruszać przy Just Dance, codziennie otrzymają szansę wygrania najnowszego telefonu marki Huawei, Honor 7. Partnerami technologicznymi stoiska Ubisoftu są firmy NTT System S.A., SteelSeries oraz LG.
Xbox
Na Warsaw Games Week Microsoft zaprezentuje najlepsze gry w historii konsoli Xbox w tym grywalne wersje przedpremierowe Rise of the Tomb Raider, Halo 5: Guardians i Mirror’s Edge Catalyst. Przez cały dzień na Scenie Xbox One odbywać się będą liczne konkursy i atrakcje dla widzów, w tym spotkanie z prowadzącymi program Xbox XY – Marceliną Zawadzką i Piotrkiem Szychowskim oraz prezentacje gier Rise of the Tomb Raider, Halo 5: Guardians, Mirror’s Edge Catalyst, Quantum Break, Battleborn, Deus Ex: Bunt Ludzkości, Just Cause 3, Lego Avengers, The Division, Rainbow Six Siege i Just Dance 2016.
Na strefie motoryzacyjnej fani wyścigów zasiądą do Forza Motorsport 6 w specjalnych symulatorach, dostępne będą też stanowiska piłkarskie FIFA 16, strefa Minecraft i Guitar Hero Live oraz stanowiska z grami ruchowymi Kinect – Just Dance 2016, Dance Central, Kinect Sports i Shape Up. Na strefie Windows 10 będzie można również przetestować najnowsze laptopy, tablety i urządzenia 2w1.
Kasy biletowe czynne będą w piątek od godziny 11:00, a w sobotę i w niedzielę – już od 7:30. Bilety do nabycia w punktach sprzedaży sieci eBilet oraz na www.ebilet.pl.
Ceny
Bilety jednodniowe:
sobota (24.10.2015): 30 zł
niedziela (25.10.2015): 30 zł
Bilety rodzinne (2+2 lub 3+1):
sobota (24.10.2015): 80 zł
niedziela (25.10.2015): 80 zł
Bilety VIP:
piątek (23.10.2015): 120 zł
Bilety grupowe (10 osób):
sobota (24.10.2015): 250 zł
niedziela (25.10.2015): 250 zł
WARSAW GAMES WEEK. Targi Gier Wideo.
Data: 23-25 października 2015
Adres: EXPO XXI, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, Warszawa
Godziny otwarcia: piątek 12:00 – 20:00 / sobota-niedziela 9:00 – 20:00