RegionalneWarszawaWarszawska marka: Cahlo

Warszawska marka: Cahlo

Warszawska marka: Cahlo
16.04.2014 11:06

"Projektując ubrania nie skupiamy się na obowiązujących trendach, nie mamy potrzeby tworzenia ciuchów, które są super modne w aktualnym sezonie" - mówią twórczynie marki

Cahlo to warszawska marka, która stawia na kobiecie, konkretne i wyraziste ubrania.Staramy się, by nasze projekty były oryginalne, podkreślające indywidualny styl i wygodę - mówią projektantki.* Rozmawiamy z Ewą Kruczkowską, jedną z twórczyń brandu. *

Jak można by określić pomysł na Waszą markę?

Cahlo jest kobiece, a zarazem konkretne i wyraziste. Projektując ubrania nie skupiamy się na obowiązujących trendach, nie mamy potrzeby tworzenia ciuchów, które są super modne w aktualnym sezonie - takie ubrania znaleźć można wszędzie. Staramy się, by nasze projekty były oryginalne, podkreślające indywidualny styl i wygodę. Pragniemy, by kobiety czuły się w naszych rzeczach dobrze i wyjątkowo.

W przeciwieństwie do "sieciówek" wszystkie rzeczy szyte są z najlepszych, polskich dzianin - w kolebce polskiego włókiennictwa - Łodzi. Kładziemy bardzo duży nacisk na jakość materiałów i wykonanie każdej rzeczy.

Co okazało się największym hitem, największym sukcesem?

W każdej kolekcji pojawia się jakiś wzór, który okazuje się hitem. Często decydujemy się wtedy na wprowadzenie go do stałej sprzedaży, niezależnie od kolekcji. Tak było z bluzą Batman, z obszernym kapturem i nadrukowanym rowerem. Podobnie z ponchami, ze swetrami, czy z bryczesami.

Tak naprawdę jednak sam fakt, że wyprodukowałyśmy pierwszą bluzę, która szybko znalazła grono swoich fanek, uznajemy za sukces. To było coś! Potem z każdym projektem było tylko lepiej. Czujemy, że osiągnęłyśmy sukces za każdym razem, gdy widzimy na ulicy dziewczyny w naszych ciuchach, gdy klientki są zadowolone z zakupu i przychodzą do nas po kolejne ubrania. To jest ogromna satysfakcja.

Kim jesteście? Skąd pomysł na projektowanie ubrań?

Cahlo zrodziło się z przyjaźni Oli, Ani i Ewy. Pomysł o wspólnym biznesie od zawsze tlił nam się w głowach. Miałyśmy potrzebę głębszego wyrażenia siebie i stworzenia czegoś zupełnie nowego na polskim rynku. Kiedy zaczynałyśmy, limitowane kolekcje ubrań w Polsce były rzadkością. Nie łatwo było znaleźć ubrania oryginalne, o ciekawych wzorach, które byłyby wygodne, a przy tym kobiece.

Zdecydowałyśmy, że same zaczniemy projektować - takie ubrania, w jakich dobrze się czujemy i jakich nam brakuje. W 2006 roku pojawiła się pierwsza kolekcja. Zaczynałyśmy od ubrań sportowych, potem powstała seria city - bardziej elegancka i wreszcie kolekcja dziecięca. Ostatnio, pojawiły się u nas spodnie dresowe dla Panów (uszyte w kooperacji z łódzką firmą Pan Tu Nie Stał), które cieszyły się bardzo pozytywnym odbiorem, dlatego nie wykluczamy dalszego rozwoju w tym kierunku.

Gdzie mozna kupić ubrania Cahlo?

Pod koniec zeszłego roku otworzyłyśmy swój lokal na Mokotowie. Zapraszamy serdecznie na ul. Puławską 38 róg Grażyny i na nasz sklep internetowy www.sklep.cahlo.pl. Ubrania można również kupić w Inui Moodstore na ul. Mickiewicza, w sklepie Luka Bandita na ul. Chmielnej oraz na wielu platformach multibrandowych. Wszystkie adresy pod którymi możecie dostać Cahlo znajdują się na naszej stronie w zakładce STORES www.cahlo.pl/stores/.

Jakie macie rady dla młodych początkujących projektantów?

Najważniejsze jest żeby podążać za własnym stylem i nie poddawać się! Ważny jest też ciągły rozwój, wyznaczanie sobie odważnych celów i ich skrupulatna realizacja. Warto! Dla wszystkich zadowolonych Klientów, pozytywnych opinii, gratulacji i podziękowań - które nadają sens temu, co robimy i są motorem do działania.

Jakie są Wasze ulubione miejsce w Warszawie?

Mamy bardzo wiele ulubionych miejsc. Na Mokotowie, w okolicy naszego sklepu - Relaks na kawę i Kubek w Kubek na śniadanie, w śródmieściu zaprzyjaźniony Resort, pizza w Viadukcie, zupa selerowa w Przegryziu. Wieczorem piwo w Świetlicy, albo dobry koncert w Chaosie czy Pardon To Tu. Latem Kurort nad Wisłą.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także