Teraz pasażerowie łatwiej rozpoznają ich na lotnisku. Zmiany na Okęciu
Dzięki nowym strojom, pracownicy firm ELE Taxi, Sawa Taxi i Super Taxi będą teraz lepiej rozpoznawalni, pasażerom będzie łatwiej ich odnaleźć, aby skorzystać z usług rekomendowanych taksówek.
23.12.2016 13:01
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Od piatku na Lotnisku Chopina, koordynatorzy, stewardzi i peronowi sterujący ruchem taksówek przed terminalem ubrani będą w jednolite stroje. Zmiana została wprowadzona dla ułatwienia i wygody osób korzystających z usług rekomendowanych przez lotnisko firm taksówkarskich.
Dzięki nowym strojom, pracownicy firm ELE Taxi, Sawa Taxi i Super Taxi będą teraz lepiej rozpoznawalni, pasażerom będzie łatwiej ich odnaleźć, aby skorzystać z usług rekomendowanych taksówek. Wpłynie to nie tylko na wygodę klientów, ale również
na ich bezpieczeństwo.
- Po wielu latach, dzięki zdecydowanym działaniom, udało nam się pozbyć z Lotniska Chopina mafii taksówkowej. W tej chwili możemy się skupić na podnoszeniu jakości usług świadczonych przez akredytowane na lotnisku korporacje taxi. Jednym z elementów dbania o wygodę klientów jest właśnie wprowadzenie jednolitych, charakterystycznych i wyróżniających się strojów służbowych. Dzięki temu pasażerom będzie łatwiej zamówić taksówkę – mówi Mariusz Szpikowski, dyrektor Lotniska Chopina.
- Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany wpłyną na wzrost komfortu naszych klientów. Już wkrótce planujemy kolejną nowość – strefę Kiss and Fly, która uprości odwożenie pasażerów prywatnymi samochodami.
Stroje przygotowane zostały w różnych wariantach, aby dostosowane były do warunków pogodowych, oraz rodzaju pracy (w budynku lub na zewnątrz). Uniformy, poza wyraźnymi, widocznymi emblematami korporacji taksówkarskich, mają logo Lotniska Chopina.