RegionalneWarszawaTeraz pasażerowie łatwiej rozpoznają ich na lotnisku. Zmiany na Okęciu

Teraz pasażerowie łatwiej rozpoznają ich na lotnisku. Zmiany na Okęciu

Dzięki nowym strojom, pracownicy firm ELE Taxi, Sawa Taxi i Super Taxi będą teraz lepiej rozpoznawalni, pasażerom będzie łatwiej ich odnaleźć, aby skorzystać z usług rekomendowanych taksówek.

Teraz pasażerowie łatwiej rozpoznają ich na lotnisku. Zmiany na Okęciu
Karol Lewandowski

23.12.2016 13:01

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Od piatku na Lotnisku Chopina, koordynatorzy, stewardzi i peronowi sterujący ruchem taksówek przed terminalem ubrani będą w jednolite stroje. Zmiana została wprowadzona dla ułatwienia i wygody osób korzystających z usług rekomendowanych przez lotnisko firm taksówkarskich.

Dzięki nowym strojom, pracownicy firm ELE Taxi, Sawa Taxi i Super Taxi będą teraz lepiej rozpoznawalni, pasażerom będzie łatwiej ich odnaleźć, aby skorzystać z usług rekomendowanych taksówek. Wpłynie to nie tylko na wygodę klientów, ale również
na ich bezpieczeństwo.

- Po wielu latach, dzięki zdecydowanym działaniom, udało nam się pozbyć z Lotniska Chopina mafii taksówkowej. W tej chwili możemy się skupić na podnoszeniu jakości usług świadczonych przez akredytowane na lotnisku korporacje taxi. Jednym z elementów dbania o wygodę klientów jest właśnie wprowadzenie jednolitych, charakterystycznych i wyróżniających się strojów służbowych. Dzięki temu pasażerom będzie łatwiej zamówić taksówkę – mówi Mariusz Szpikowski, dyrektor Lotniska Chopina.

- Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany wpłyną na wzrost komfortu naszych klientów. Już wkrótce planujemy kolejną nowość – strefę Kiss and Fly, która uprości odwożenie pasażerów prywatnymi samochodami.

Stroje przygotowane zostały w różnych wariantach, aby dostosowane były do warunków pogodowych, oraz rodzaju pracy (w budynku lub na zewnątrz). Uniformy, poza wyraźnymi, widocznymi emblematami korporacji taksówkarskich, mają logo Lotniska Chopina.

Obraz
usługipasażerowietaxi
Komentarze (0)