Te marki będą promować stolicę w Cannes. "Tablica okulistyczna, czekoladki, perfumy o zapachu Warszawy"
17 unikalnych przedmiotów pojedzie na targi MIPIM.
Zaprojektowane i wytworzone w Warszawie marki będą już wkrótce oficjalnie promować stolicę za granicą. Zwycięzców właśnie wyłoniła kapituła konkursu „Sztuka użytkowa”.
- Każdy udział Warszawy w zagranicznych targach inwestycyjnych to szansa na promocję miasta oraz naszego potencjału. Przedmioty sztuki użytkowej, które prezentujemy podczas międzynarodowych spotkań potwierdzają, że Warszawa jest miastem ludzi kreatywnych, z pasją i wyobraźnią – powiedział Michał Olszewski, wiceprezydent Warszawy.
Już w zeszłym roku gadżety wyprodukowane w stolicy cieszyły się dużym zainteresowaniem na targach w Cannes. Stąd powstał pomysł, aby również teraz wybrać unikalne produkty. Wśród nich są m.in. tablica okulistyczna, kolorowe gry Memo prezentujące stołeczne widoki oraz perfumy o zapachu stworzonym specjalnie dla Warszawy.
Oto pełna lista wyłonionych przedmiotów:
- Archiklocki Warszawskie Wieżowce
- Gra Memo
- Książka Architekturki Powojenne Budynki Warszawskie
- Koszulka Varsovie
- Bransoletki
- Perfumy, świece zapachowe, pałeczki zapachowe
- Pudełko/świecznik
- Stojak na materiały promocyjne
- Wycinanka, kartki
- Tablica okulistyczna
- Magnesy, kubki, zakładki, plakaty, pocztówki, notesy, buttony, wycinanki, skarpetki
- Notes
- Spinacze
- Multimedia
- Lizak warszawski
- Czekoladki
- Apaszki, breloki, kalejdoskop.