RegionalneWarszawa"Sk...syny j..ane. Wasze marne usługi powinny być darmowe!"

"Sk...syny j..ane. Wasze marne usługi powinny być darmowe!"

Ostry atak czytelniczki fanpejdża sympatyków Kolei Mazowieckich. Cięta riposta administratora. Koleje Mazowieckie zmuszone do wyjaśnień

"Sk...syny j..ane. Wasze marne usługi powinny być darmowe!"

Wulgarnych dyskusji w internecie nie brakuje, wie o tym każdy. Jednak ta była nietypowa, bowiem cięta odpowiedź administratora fanpejdża uderzyła bezpośrednio w Koleje Mazowieckie. Zaczęło się od postu jednej z czytelniczek, Edyty na profilu Koleje Mazowieckie w serwisie Facebook. Napisała ona:

Sk...syny j..ane, wasze marne usługi powinny być darmowe!

Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać. Użytkownik Koleje Mazowieckie odpisał:

Pani Edyto, darmowa to może być Pani, ale nie usługi przewozu...

W internecie zawrzało. Jak Koleje Mazowieckie mogą w ten sposób reagować na wulgarne zaczepki? - pisali niektórzy. Inni zaś lajkowali odpowiedź administratora strony. Riposta zebrała setki lajków!

Tyle, że spółka Koleje Mazowieckie nie mają z tym profilem nic wspólnego.

Jest on prowadzony przez sympatyków i nie mamy nad nim żadnej kontroli - powiedziała Gazecie Aneta Podgajna z biura prasowego KM. I dodała - Trzeba będzie coś z tym zrobić, bo psują nam opinię.

Na profilu możemy przeczytać: "Strona pasażerów i sympatyków Kolei Mazowieckich". Niestety, wiele osób myśli, że to profil oficjalny. Nawet pod odpowiedzią administratora pojawiło się wiele wpisów, które wprost oskarżały Koleje Mazowieckie o chamstwo i brak wyrozumiałości.

Co sądzicie o sprawie?

Obraz
ripostawulgaryzmyodpowiedź
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)