Reklamy pomiędzy grafikami Fangora w metrze? Liczy się zysk
W warszawskim metrze będzie jeszcze więcej reklam.
19.01.2017 14:02
W warszawskim metrze przybędzie przestrzeni reklamowych. Wśród grafik artysty Wojciecha Fangora niebawem mogą pojawić się reklamy.
W ostatnich dniach zmienił się operator systemu reklamowego w metrze. Nie jest to już firma AMS, tylko Stroer Polska. Ten ostatni musi porozumieć się z dotychczasowym operatorem w sprawie przejęcia nośników reklamowych, w tym tablic, ekranów w pociągach i tzw. infoscreenów na stacjach I linii metra . Ma na to czas do końca lutego.
Zmiana operatora może również spowodować, że reklamy pojawią się na ścianach stacji II linii metra, gdzie do tej pory ich nie było. Jak informuje portal transport-publiczny.pl, wolne przestrzenie w ścianach pomiędzy grafikami artysty Wojciecha Fangora mają zostać wykorzystane na cele komercyjne.
Zdaniem metra, już na etapie projektu przewidywano, że znajdą sie tam reklamy i przewidziano puste miejsce. – Przestrzeń na ścianach zatorowych, wkomponowana w dzieła Fangora, to właśnie ekrany systemu informacyjno-reklamowego „Infoscreen”. Te białe pola na etapie koncepcji zostały zarezerwowane pod technologię rzutnikową, która jest wykorzystywana przez firmę Stroer na I linii – twierdzi Anna Bartoń, rzeczniczka metra warszawskiego w rozmowie portalem transport-publiczny.pl.
Jak będą wyglądały reklamy w tych miejscach i kiedy się pojawią? Na razie ostateczne decyzje wciąż nie zapadły. - W chwili obecnej operator systemu rozważa możliwość wdrożenia na II linii technologii LCD oraz unowocześnienie obecnie użytkowanego systemu na I linii – tłumaczy Anna Bartoń.
Źródło: transport-publiczny.pl/Wawalove.pl
Przeczytaj też: Potężny pocisk znaleziony przy szpitalu. Wywieźli go saperzy