Trwa ładowanie...

Psują się, przycinają ludzi. Problemy z bramkami na II linii metra

"Ludzie boją się przez nie przechodzić"

Psują się, przycinają ludzi. Problemy z bramkami na II linii metra
d2uubu2
d2uubu2

Chociaż od uruchomienia II linii metra minęły dopiero cztery miesiące, część pasażerów narzeka na problemy z bramkami biletowymi. Szklano-metalowe przejścia psują się lub przycinają ludzi.

- Zawsze trochę się boję, że zostanę przycięta szklanymi drzwiczkami - skarży się pani Anna, jeżdżąca codziennie II linią podziemnej kolejki . - Wieczorem nie ma takiego tłumu i można poczekać na odpowiedni moment by przejść, ale w godzinach szczytu, gdy wiele osób wręcz przebiega przez te bramki, zawsze ktoś zostanie uderzony przez drzwi - dodaje.

Na stacji rondo Daszyńskiego jedna z bramek nie działa w ogóle. Na innej, jedno ze szklanych skrzydeł z trudem i ze zgrzytem wydostaje się z metalowej uwięzi. - Ludzie boją się przez nią przechodzić - mówi WawaLove.pl inna z pasażerek. Są bramki, w których działa tylko jedno skrzydło.

Szklane przejścia działają dopiero od kilku miesięcy. Czy nie za wcześnie na awarie? - Bramki są jeszcze na gwarancji - mówi WawaLove.pl Małgorzata Potocka z Zarządu Transportu Miejskiego , który za nie odpowiada - zgłosimy producentowi, by uruchomił swój serwis i sprawdził co jest nie tak - dodaje rzeczniczka.

Obowiązek zgłoszenia źle działającej lub zepsutej bramki spoczywa na pracownikach metra. Jeśli ktoś z pasażerów zobaczy taką lub podobną awarię, też może zareagować. - Najlepiej poinformować znajdującego się na każdym przystanku podziemnej kolejki dyżurnego - informuje Potocka. - Można też zgłosić problem na stronach ZTM lub przez mobilną aplikację 19115 , my poinformujemy odpowiednie służby, by jak najszybciej naprawiły szklane przejście - dodaje rzeczniczka Zarządu.

d2uubu2
d2uubu2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2uubu2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj