Trwa ładowanie...

Kontrowersyjna reklama rajstop na warszawskich ulicach

Kobieta w pończochach, trumna i cytat z ks. Twardowskiego.

Kontrowersyjna reklama rajstop na warszawskich ulicach
d1pdpr6
d1pdpr6

Wzywająca kobieta, cmentarz, trumna i cytat "Śpieszmy się kochać ludzi/ tak szybko odchodzą". Te cztery elementy autor billboardu i firma Adrian powiązała z rajstopami. Kontrowersyjna reklama szokuje i wzbudza wiele kontrowersji.

- Reklama przynajmniej niesmaczna. Proponuję pójść krok dalej i zrobić zbliżenie rajstop w trumnie - komentuje internautka Joanna. - Masakra. Państwa marketingowcy powinni zmienić branżę - dodaje Karolina. - Co autor miał na myśli? To reklama rajstop/pończoch czy zakładu pogrzebowego? - zastanawia się internauta Karol.

Na to pytanie odpowiedziała właścicielka firmy w rozmowie z Wirtualnymi Mediami. - Starałam się powiedzieć, że życie biegnie nieubłaganie. Że gonimy często za rzeczami, które z pewnej perspektywy nie mają najmniejszego znaczenia. Że jesteśmy dla siebie niemili i nietolerancyjni. A kiedy kogoś zabraknie, wówczas zdobywamy się na refleksję i próbę usprawiedliwienia siebie. Motto zaczerpnięte od księdza Twardowskiego idealnie wpisywało się w klimat tego billboardu. To kolejny, społeczny wymiar tej kampanii - tłumaczy Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka firmy Adrian.

Takie argumenty nie trafiają do internautów, którzy często są klientami firmy. - A wzorek na rajstopach to chyba jedna z tych najmniejszych rzeczy, prawda? Przesympatyczna antyreklama produktu. Gratuluję pani odwagi - napisała Marzena na profilu firmy na jednym z popularnych portali społecznościowych. - Przeczytałam ,,co autor ma na myśli'', ale dalej jestem zażenowana - kwituje internautka Iwona.

d1pdpr6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1pdpr6
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj