RegionalneWarszawaJak zwrócić stare bilety?

Jak zwrócić stare bilety?

Zwroty odbywają się według nowych zasad

Jak zwrócić stare bilety?

Bilety nieskasowane lub nieaktywowane (wszystkie rodzaje oprócz biletu jednorazowego pojazdowego) o wartości nieprzekraczającej 50 zł można zwracać „od ręki”, bez żadnych formalności. Zwroty o wartości przekraczającej 50 zł, ale w liczbie mniejszej niż 250 sztuk, są przyjmowane jedynie po podpisaniu odpowiedniego oświadczenia i okazaniu dokumentu tożsamości lub zwrocie dokumentu zakupu. Biletów w liczbie większej niż 250 sztuk nie można zwracać. Mogą zostać jedynie wymienione – za ewentualną dopłatą – na bilety z nowej taryfy. Wymiana jest możliwa jedynie w Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM na Młocinach.

Bilety można zwracać we wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów ZTM *(przy ul. Żelaznej, na stacjach metra: Centrum – 2 punkty, Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Plac Wilsona, Marymont, na Węźle Komunikacyjnym Młociny, na pętli autobusowej przy Dworcu Wschodnim od strony ul. Lubelskiej oraz na Lotnisku Chopina) *do 30 czerwca 2013 roku. W trakcie zwrotów nie jest pobierana opłata manipulacyjna. Opłata manipulacyjna jest pobierana za to w przypadku zwrotów aktywowanych wcześniej biletów długookresowych, dlatego – zamiast oddawać – najlepiej będzie je wykorzystać ( dowiedz się, jak ).

Zwrotu biletu imiennego zakodowanego na spersonalizowanej Warszawskiej Karcie Miejskiej może dokonać tylko właściciel karty lub osoba przez niego upoważniona (na podstawie pisemnego upoważnienia).

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)