Jak zwrócić stare bilety?
Zwroty odbywają się według nowych zasad
Bilety nieskasowane lub nieaktywowane (wszystkie rodzaje oprócz biletu jednorazowego pojazdowego) o wartości nieprzekraczającej 50 zł można zwracać „od ręki”, bez żadnych formalności. Zwroty o wartości przekraczającej 50 zł, ale w liczbie mniejszej niż 250 sztuk, są przyjmowane jedynie po podpisaniu odpowiedniego oświadczenia i okazaniu dokumentu tożsamości lub zwrocie dokumentu zakupu. Biletów w liczbie większej niż 250 sztuk nie można zwracać. Mogą zostać jedynie wymienione – za ewentualną dopłatą – na bilety z nowej taryfy. Wymiana jest możliwa jedynie w Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM na Młocinach.
Bilety można zwracać we wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów ZTM *(przy ul. Żelaznej, na stacjach metra: Centrum – 2 punkty, Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Plac Wilsona, Marymont, na Węźle Komunikacyjnym Młociny, na pętli autobusowej przy Dworcu Wschodnim od strony ul. Lubelskiej oraz na Lotnisku Chopina) *do 30 czerwca 2013 roku. W trakcie zwrotów nie jest pobierana opłata manipulacyjna. Opłata manipulacyjna jest pobierana za to w przypadku zwrotów aktywowanych wcześniej biletów długookresowych, dlatego – zamiast oddawać – najlepiej będzie je wykorzystać ( dowiedz się, jak ).
Zwrotu biletu imiennego zakodowanego na spersonalizowanej Warszawskiej Karcie Miejskiej może dokonać tylko właściciel karty lub osoba przez niego upoważniona (na podstawie pisemnego upoważnienia).