HUSH WARSAW - impreza modowa na Narodowym!
160 wyselekcjonowanych marek z Polski i zagranicy w nowoczesnej, nietypowo zaaranżowanej przestrzeni Stadionu Narodowego
29.05.2013 12:58
Organizatorki wydarzenia zadbały, by oferta targów była kompleksowa, obejmuje więc nie tylko ubrania, ale także akcesoria i obuwie, jest skierowana zarówno do kobiet, mężczyzn oraz dzieci. To pierwsze tego typu targi w Polsce organizowane na tak dużą skalę.
Warto je odwiedzić nie tylko ze względu na szeroką ofertę produktową. Nowością tej edycji jest ilość atrakcji dopełniających ideę targów: strefa KIDS - mody i dizajnu dla dzieci, Strefy ZEN i SPA, całodzienna opieka nad dziećmi, zakupy ze stylistką, projekt fotograficzny prowadzony przez IMPOSSIBLE oraz, dla smakoszy, premiera nowego naturalnego napoju John Lemon.
Najważniejszym elementem wyróżniającym tę edycję jest jednak konkurs MODERNA pod patronatem T-Mobile Fashion przeznaczony wyłącznie dla projektantów Hush Warsaw. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas targów 9 czerwca.
Planując swoje najciekawsze zakupy tego sezonu nie zapomnijcie o trzech podstawowych zasadach, które na HUSH-u obowiązują:
1. Wspieranie niezależnych projektantów – to do nich trafią nasze pieniądze, nie do sieciowych firm
odzieżowych, rozmawiajcie z nimi, chwalcie i zgłaszajcie uwagi, jeśli je macie, przekazujcie kontakt dalszym znajomym, to działa!
2. Przychodząc na HUSHa miejcie otwarte głowy – HUSH ma wspierać lokalny rynek, inicjować nowe projekty i pomagać w nawiązaniu dobrych kontaktów. Pamiętajcie, że projektanci często korzystają z pomocy podwykonawców: małych firm i rzemieślników. Jeśli widzicie jakiś punkt, w którym zainteresowane strony mogą się spotkać, mówcie o tym koniecznie!
3. Konsekwentnie dbajmy o nasze środowisko – pamiętajcie o zabraniu eco torby, przyjedźcie na rowerze lub komunikacją miejską. Kupujcie z rozwagą - nie chodzi o ilość, ale o jakość!