Trwa ładowanie...

HUSH WARSAW - impreza modowa na Narodowym!

160 wyselekcjonowanych marek z Polski i zagranicy w nowoczesnej, nietypowo zaaranżowanej przestrzeni Stadionu Narodowego

HUSH WARSAW - impreza modowa na Narodowym!
dsuj1br
dsuj1br

Organizatorki wydarzenia zadbały, by oferta targów była kompleksowa, obejmuje więc nie tylko ubrania, ale także akcesoria i obuwie, jest skierowana zarówno do kobiet, mężczyzn oraz dzieci. To pierwsze tego typu targi w Polsce organizowane na tak dużą skalę.

Warto je odwiedzić nie tylko ze względu na szeroką ofertę produktową. Nowością tej edycji jest ilość atrakcji dopełniających ideę targów: strefa KIDS - mody i dizajnu dla dzieci, Strefy ZEN i SPA, całodzienna opieka nad dziećmi, zakupy ze stylistką, projekt fotograficzny prowadzony przez IMPOSSIBLE oraz, dla smakoszy, premiera nowego naturalnego napoju John Lemon.

Najważniejszym elementem wyróżniającym tę edycję jest jednak konkurs MODERNA pod patronatem T-Mobile Fashion przeznaczony wyłącznie dla projektantów Hush Warsaw. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas targów 9 czerwca.

HUSH WARSAW odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie, w niedzielę 9 czerwca.
Wchodzi moda na stadion. Z pasją i pomysłem. To oznacza zarówno, że liczba osób, które odwiedzają Stadion Narodowy może w tym roku przekroczyć frekwencję Wembley, ale także, że kultowe już wydarzenia fashion w Warszawie, takie, jak HUSH, nabierają bardzo dużego tempa. Oferta stadionu to nieograniczone możliwości od wydarzeń sportowych, przez rozrywkę, kulturę, sport, po biznes. Miejsce ma znaczenie. I to miejsce organizatorzy wybrali na nową jakość HUSH Warsaw - mówi Joanna Janowicz-Strzyżewska odpowiedzialna za PR na Stadionie Narodowym.

Planując swoje najciekawsze zakupy tego sezonu nie zapomnijcie o trzech podstawowych zasadach, które na HUSH-u obowiązują:

1. Wspieranie niezależnych projektantów – to do nich trafią nasze pieniądze, nie do sieciowych firm
odzieżowych, rozmawiajcie z nimi, chwalcie i zgłaszajcie uwagi, jeśli je macie, przekazujcie kontakt dalszym znajomym, to działa!

dsuj1br

2. Przychodząc na HUSHa miejcie otwarte głowy – HUSH ma wspierać lokalny rynek, inicjować nowe projekty i pomagać w nawiązaniu dobrych kontaktów. Pamiętajcie, że projektanci często korzystają z pomocy podwykonawców: małych firm i rzemieślników. Jeśli widzicie jakiś punkt, w którym zainteresowane strony mogą się spotkać, mówcie o tym koniecznie!

3. Konsekwentnie dbajmy o nasze środowisko – pamiętajcie o zabraniu eco torby, przyjedźcie na rowerze lub komunikacją miejską. Kupujcie z rozwagą - nie chodzi o ilość, ale o jakość!

dsuj1br
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dsuj1br
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj